  • 11. Data: 2011-01-14 08:31:47
    Temat: Re: Idea Bank zadzwonił...
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 14.01.2011 09:08, xbartx wrote:

    > O ile pamiętam, ktoś na grupie pisał, że można założyć podwójną i z tej
    > 12M zrezygnować bez żadnych konsekwencji.
    To znaczy rozwiązać ją bezpośrednio po założeniu?

    > Po co kolejny Twój z stajni Getin-Noble to nie wiem. Jednak jak www jest
    No mój to akurat nie... :)

  • 12. Data: 2011-01-14 08:35:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 14 Jan 2011 09:31:47 +0100, XYZ napisał(a):

    > No mój to akurat nie... :)

    Chodziło mi oczywiście o "Twór".

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2011-01-14 10:25:12
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 14 Jan 2011 08:08:55 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > O ile pamiętam, ktoś na grupie pisał, że można założyć podwójną i z tej
    > 12M zrezygnować bez żadnych konsekwencji.

    "Zerwanie lokaty 12 miesięcznej w trakcie trwania lokaty 2 miesięcznej
    skutkuje obniżeniem oprocentowania na lokacie 2 miesięcznej do
    oprocentowania zgodnego z Kartą produktu lokaty 2 miesięcznej z dnia
    założenia Lokaty Podwójnej."

    Może ktoś to przetłumaczyć?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2011-01-14 11:18:33
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    Dla indywidualistów jest odpowiednik lokaty optymalnej/codziennej,
    nazywa się lokata idealna i ma +0,2% w stosunku do sióstr :)

  • 15. Data: 2011-01-14 12:33:34
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> napisał(a):

    > I co najciekawsze dadzą jeszcze lepszą ofertę lokaty na start (chyba 8% ale
    > nie pamiętam dokładnie - byłem ledwie żyw jak zadzwonił ;)

    Ooo, a skąd miał numer Twojego telefonu? :P

  • 16. Data: 2011-01-14 12:35:20
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomek z Wawy <t...@t...pl> napisał(a):

    > Dla indywidualist=F3w jest odpowiednik lokaty optymalnej/codziennej,
    > nazywa si=EA lokata idealna i ma +0,2% w stosunku do si=F3str :)

    A czy wiadomo, czy ten odpowiednik działa tak samo, jak optymalna, tj. złożony
    wniosek jest ważny przez 2 tygodnie? (ew. 15 dni)

  • 17. Data: 2011-01-14 14:01:52
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 14 Sty, 13:35, " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Tomek z Wawy <t...@t...pl> napisa (a):

    > A czy wiadomo, czy ten odpowiednik dzia a tak samo, jak optymalna, tj. z o ony
    > wniosek jest wa ny przez 2 tygodnie? (ew. 15 dni)
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    Działa tak samo:
    http://ideabank.pl/idea/doc/Lokata_Idealna.pdf

  • 18. Data: 2011-01-14 15:01:33
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 14 Jan 2011 12:33:34 +0000 (UTC), a...@g...SKASUJ-TO.pl
    napisał(a):

    > Ooo, a skąd miał numer Twojego telefonu? :P

    Z wniosku o lokatę zapewne ;)

    Założyłem ichnią "na start" po informacji na grupie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 19. Data: 2011-01-14 15:01:57
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 14 Jan 2011 03:18:33 -0800 (PST), Tomek z Wawy napisał(a):

    > Dla indywidualistów jest odpowiednik lokaty optymalnej/codziennej,
    > nazywa się lokata idealna i ma +0,2% w stosunku do sióstr :)

    Właśnie dostałem informację, że lokacie "na start" też się urosło - na
    stronie już jest 8,05%. Fajnie, może stare dobre czasy depozytów z roku
    2008 wkrótce wrócą ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 20. Data: 2011-01-14 15:35:40
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > Po co kolejny TwĂłj z stajni Getin-Noble to nie wiem.

    To _prawie_ taki sam twór, a prawie czyni wielką różnicę: ten twór ma osobny
    BFG, co IMHO jest ogromną zaletą. Ciekawe, jak długo. :P