-
1. Data: 2014-08-12 08:13:53
Temat: Idea bank- rozwiązanie stosunków
Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>
Dzień dobry szanownym grupowiczom,
Posiadałem kiedyś coś takiego jak lokata w Idea Banku.
Po lokacie tylko wspomnienie, żadnych kont, kart ani kredytów
u nich nie mam, został tylko dostęp do bankowości online
gdzie o te dobra mogę bezproblemowo wnioskować.
Ale ja nie chcę :-) Jak się rozstać całkowicie?
Powinno być coś w rodzaju umowy ramowej/umowy o dostęp
do bankowości elektronicznej, ale po zalogowaniu nigdzie nie
widzę, papierów nie mam, w skrzynce mailowej też nie stwierdzam
(znalazłem tylko maila od banku z loginem, potwierdzenie
wniosku o lokatę, potwierdzenie założenia lokaty).
Jak najprościej się rozstać? Pisać o rozwiązanie umowy
o bankowość elektroniczną dla "imię nazwisko" korzystającego
z loginu xxx?
--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.
-
2. Data: 2014-08-12 08:40:45
Temat: Re: Idea bank- rozwiązanie stosunków
Od: jj <p...@w...pl>
Ja bym dopisal cos o danych osobowych - ze cofasz zgode na przetwarzanie, chcesz
usunac (czy cos). Zawsze to jakos powazniej brzmi :)
-
3. Data: 2014-08-12 09:12:22
Temat: Re: Idea bank- rozwiązanie stosunków
Od: Raff <r...@f...it>
Powodzenia. Ja od maja próbuję rozstać się z Getinonline. Po miesiącu dostałem
list, że oni nie mogą zamknąć mojego konta firmowego (!?). Wysłałem pismo z
kategorii WTF. Po kolejnym miesiącu, dostałem pismo, że oni zamknęli dostęp i
rozwiązali umowę. Problem w tym, że dostęp dalej jest i lokaty można zakładać.
Kolejne pismo. Do tej pory odpowiedzi brak. Wysłałem skargę do KNF. Dalej cisza.
Oczywiście w pismach były wezwania do zaprzestania przetwarzania danych i
wnioski o przesłanie potwierdzenia tego faktu, ale odpowiedzi brak.
Jak widać, ten bank ma poważny problem z procedurą "wypowiedzenie umowy przez
klienta".
-
4. Data: 2014-08-12 10:31:57
Temat: Re: Idea bank- rozwiązanie stosunków
Od: RobertS <b...@x...pl>
> Ja bym dopisal cos o danych osobowych - ze cofasz zgode na przetwarzanie, chcesz
usunac (czy cos). Zawsze to jakos powazniej brzmi :)
>
lepiej wypowiedz umowę ramową + ww.
--
pozdrawiam
RobertS
-
5. Data: 2014-08-12 10:38:06
Temat: Re: Idea bank- rozwiązanie stosunków
Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
RobertS <b...@x...pl> writes:
>> Ja bym dopisal cos o danych osobowych - ze cofasz zgode na przetwarzanie, chcesz
usunac (czy cos). Zawsze to jakos powazniej brzmi :)
>>
>
> lepiej wypowiedz umowę ramową + ww.
Co oczywiście nic nie gwarantuje.
KJ (który wysłał im poleconym wypowiedzenie umowy kont 2 lata temu, a ror sobie
dalej jest)
--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
-
6. Data: 2014-08-12 10:54:29
Temat: Re: Idea bank- rozwiązanie stosunków
Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
Użytkownik "Raff" <r...@f...it> napisał w wiadomości
news:lsceoo$a29$1@wieslauf.sub.de...
>Powodzenia. Ja od maja próbuję rozstać się z Getinonline. Po miesiącu
>dostałem list, że oni nie mogą zamknąć mojego konta firmowego (!?).
>Wysłałem pismo z kategorii WTF. Po kolejnym miesiącu, dostałem pismo, że
>oni zamknęli dostęp i rozwiązali umowę. Problem w tym, że dostęp dalej jest
>i lokaty można zakładać. Kolejne pismo. Do tej pory odpowiedzi brak.
>Wysłałem skargę do KNF. Dalej cisza.
>Oczywiście w pismach były wezwania do zaprzestania przetwarzania danych i
>wnioski o przesłanie potwierdzenia tego faktu, ale odpowiedzi brak.
>Jak widać, ten bank ma poważny problem z procedurą "wypowiedzenie umowy
>przez klienta".
Miałeś obsługę już w "nowym" interfejsie czy w starym GB24? Stary likwidują
(najpierw do końca czerwca, potem do końca lipca, teraz "ostateczną" datą
jest
18 sierpnia) stręcząc użytkownikom nowy.
Nie usprawiedliwiam ale sądzę, że że likwidacja dostępu w takim okresie może
napotkać trudności.
Nb. ten nowy jest taki jak w getinonline czyli cieżki i stylistyka "dla
głópów". Do tego
np. wymaga Explorera w wersji, która na XP się już nie zaistaluje. Stary był
lekki,
szybki, całkiem do rzeczy, potwierdzenia kodami z karty TAN, nawet z
wyłączonym
JavaScript dał się używać.
Jednak Getin/Open (które właśnie ujednolicają dostęp...) i Idea to oddzielne
byty mimo
tego sammego głównego udziałowcy.
Arek
-
7. Data: 2014-08-12 10:59:01
Temat: Re: Idea bank- rozwiązanie stosunków
Od: RobertS <b...@x...pl>
> Co oczywiście nic nie gwarantuje.
> KJ (który wysłał im poleconym wypowiedzenie umowy kont 2 lata temu, a ror sobie
> dalej jest)
>
to dzwonisz i składasz reklamacje...do skutku
poza tym możesz podejść do dowolnego oddziału OF lub HB i tam również
konto zamkniesz + dostaniesz papierowe potwierdzenie
--
pozdrawiam
RobertS
-
8. Data: 2014-08-12 11:02:33
Temat: Re: Idea bank- rozwiązanie stosunków
Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
RobertS <b...@x...pl> writes:
>> Co oczywiście nic nie gwarantuje.
>> KJ (który wysłał im poleconym wypowiedzenie umowy kont 2 lata temu, a ror sobie
>> dalej jest)
>>
> to dzwonisz i składasz reklamacje...do skutku
Po 2 razach mi przeszło. Teraz widzę, że do KNF można napisac przez
ePUAP i nawet odpowiadają, więc chyba pójdę tą drogą.
KJ
--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
rztusza-kto-nastepny/
-
9. Data: 2014-08-12 12:30:27
Temat: Re: Idea bank- rozwiązanie stosunków
Od: Raff <r...@f...it>
> Miałeś obsługę już w "nowym" interfejsie czy w starym GB24? Stary likwidują
> (najpierw do końca czerwca, potem do końca lipca, teraz "ostateczną" datą
> jest
> 18 sierpnia) stręcząc użytkownikom nowy.
> Nie usprawiedliwiam ale sądzę, że że likwidacja dostępu w takim okresie może
> napotkać trudności.
> Nb. ten nowy jest taki jak w getinonline czyli cieżki i stylistyka "dla
> głópów". Do tego
> np. wymaga Explorera w wersji, która na XP się już nie zaistaluje. Stary był
> lekki,
> szybki, całkiem do rzeczy, potwierdzenia kodami z karty TAN, nawet z
> wyłączonym
> JavaScript dał się używać.
> Jednak Getin/Open (które właśnie ujednolicają dostęp...) i Idea to oddzielne
> byty mimo
> tego sammego głównego udziałowcy.
>
Zaczynałem ze starym GO, skończyłem w nowym. Nigdy tam konta osobistego nie
miałem. Tylko lokaty. Zakończenie współpracy z nimi jest prawie niemożliwe.
Doproszenie się w czyim posiadaniu są moje dane osobowe - także.
Jeśli chodzi o Idea Bank - tam nie jest lepiej. Procedura goni, procedurę. Jak
czegoś "w systemie" nie ma opisane, to w Idea "nie da się".
-
10. Data: 2014-08-13 07:08:24
Temat: Re: Idea bank- rozwiązanie stosunków
Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>
Dnia 12.08.2014 RobertS <b...@x...pl> napisał/a:
> to dzwonisz i składasz reklamacje...do skutku
Tak, albo "przewidywany czas oczekiwania na połączenie z konsultantem
powyżej pięciu minut" albo "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam
pan zrobi" vel "może i tak jest w regulaminie na naszej stronie
a także w umowie, ale nie można tak zrobić"
(przerabiane wcześniej z GOL) :-)
Na razie wysłałem wypowiedzenie umowy o korzystanie z bankowości
elektronicznej. A dalej przewiduję przeboje jak z GOL,
już jestem nastawiony na kilka przemiłych (oczywiście nagram)
rozmów z infolinią i skargę do KNF.
> poza tym możesz podejść do dowolnego oddziału OF lub HB i tam również
> konto zamkniesz + dostaniesz papierowe potwierdzenie
To pewna informacja? Bo nie mam w swoim mieście, musiałbym jechać.
No i ja nie mam konta :-)
--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.