-
1. Data: 2015-03-29 12:47:18
Temat: Idea - propozycje
Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
Zwykle banki w ofercie lokat bez gwiazdek preferują jakiś okres
i dają największe procenty. Ale czasem jest to najdłuższy okres,
rzadziej najkrótszy. Tymczasem Idea ma (na dziś) w ofercie:
1 dzień 3,0%
7-21 dni 2,1-2,3%
2 mies. 3,0%
3 mies. 3,1%
4 mies. 3,0%
6 mies. 3,1%
Są inne ale z gwiazdką (nowe środki lub min. kwota i in.) lub mniej
korzystne. Równolegle są niej też korzystne lokaty bez gwiazdek.
Wykres byłby krzywą więcej niż 2 stopnia :) nie prościej 3,15% na
bezgwiazdkowe? Czy są w stanie tak dokładnie planować zapotrzebowanie
na gotówkę?
Arek
-
2. Data: 2015-03-29 13:01:55
Temat: Re: Idea - propozycje
Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
Sprostowanie: pomyliłem 2 i 3 mies. Powinno być:
1 dzień 3,0% (no i ten limit - jednak z gwiazdką)
7-21 dni 2,1-2,3%
2 mies. 3,1%
3 mies. 3,0%
4 mies. 3,0%
6 mies. 3,1%
12 mies. 2,8%
Arek
PS. to nie reklama
-
3. Data: 2015-03-29 22:50:39
Temat: Re: Idea - propozycje
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Sun, 29 Mar 2015 12:47:18 +0200, Arek napisał(a):
> Zwykle banki w ofercie lokat bez gwiazdek preferują jakiś okres
> i dają największe procenty. Ale czasem jest to najdłuższy okres,
> rzadziej najkrótszy.
No wiesz - zazwyczaj stabilny klient dostaje najlepsze warunki.
Ale u nas wszystko odwrotnie - skoro procenty spadaja, to na dlugo nie
mozna dac wysokich :-)
>Tymczasem Idea ma (na dziś) w ofercie:
> 1 dzień 3,0%
> 7-21 dni 2,1-2,3%
> 2 mies. 3,0%
> 3 mies. 3,1%
> 4 mies. 3,0%
> 6 mies. 3,1%
> Są inne ale z gwiazdką (nowe środki lub min. kwota i in.) lub mniej
> korzystne. Równolegle są niej też korzystne lokaty bez gwiazdek.
> Wykres byłby krzywą więcej niż 2 stopnia :) nie prościej 3,15% na
> bezgwiazdkowe? Czy są w stanie tak dokładnie planować zapotrzebowanie
> na gotówkę?
Moga miec wykupione albo sprzedane rozne papiery na konkretne terminy
... ale troche watpie aby to robili. Chociaz ... moze im zalezy aby
ludzie powierzyli na 3m a nie na 2 ani na 4.
A moze po prostu pijanstwo w marketingu :-)
J.