  • 11. Data: 2012-12-11 17:47:05
    Temat: Re: IdeaBank - lokata z tabletem
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    Dnia 10.12.2012 S <a...@w...pl> napisał/a:
    > http://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-z
    -tabletem

    > Czego to jeszcze nie wymyślą w IB ;-) Według ich obliczeń prawie 8%
    > wychodzi (brutto, netto?) jeśli liczyć cenę rynkową urządzenia.

    chyba coś im pieniędzy trzeba,
    właśnie telefonicznie proponują mi zrolowanie lokat kończących
    się do końca miesiąca na 6miesięcy na 6.4%

  • 12. Data: 2012-12-11 18:27:53
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2012-12-11 12:51, gral pisze:
    > Nowy sposób na ominięcie Belki? :D

    I w tym kontekście mnie to najbardziej zainteresowało. Tyle, że może
    niekoniecznie tablet. Bodaj CA daje 10% na konto od opłaconych rachunków
    czy jakoś tak. Wyobrażam sobie lokatę na 10.000zł 12M oprocentowaną 0,1%
    z "usługą" opłacenia przez Bank rachunków do wysokości 620zł. Albo
    lokatę 5.000zł 12M na 0.1% i "prezent" od banku w postaci karty prepaid
    z kwotą 310zł.

    --
    Pozdrawiam