  • 1. Data: 2008-01-13 10:43:37
    Temat: Identyfikacja numeru w Citiphone
    Od: "ES" <e...@g...pl>

    Wystarczy zgodzić się na identyfikację swojego numeru, a dzwoniąc na infolinię
    nie trzeba już wklepywać numeru klienta/karty, wystarczy sam pin. Klient
    zostaje zidentyfikowany po numerze jego komórki.

    Mała rzecz, a cieszy.

  • 2. Data: 2008-01-13 15:16:20
    Temat: Re: Identyfikacja numeru w Citiphone
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    ES wrote:
    > Wystarczy zgodzić się na identyfikację swojego numeru, a dzwoniąc na infolinię
    > nie trzeba już wklepywać numeru klienta/karty, wystarczy sam pin. Klient
    > zostaje zidentyfikowany po numerze jego komórki.

    Swietna sprawa, jako ze nie mam tylko KK a jakos calego numeru karty nie
    moge zapamietac. Jak ta usluge uruchomic? Trzeba zadzwonic do Citiphone
    czy mozna przez internet?

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Raczko