-
11. Data: 2018-09-09 14:00:31
Temat: Re: Ile najdłużej czekaliście na połączenie na infolinii?
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu sobota, 8 września 2018 20:37:44 UTC+2 użytkownik Bogdan B. napisał:
> W dniu 2018-09-08 o 09:30, wiatrak pisze:
> >
> >> Żadnej.
> >> Otwierałem konto mocno oszczędnościowe.
> >
> > Ja otworzyłem kilkoma kliknięciami.
>
> Bo wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych.
> Ja nie.
A w czym miałeś problem żeby te zgody wymagane wyrazić, założyć co tam chciałeś
zakłada i zgody wycofać?
-
12. Data: 2018-09-09 14:04:24
Temat: Re: Ile najdłużej czekaliście na połączenie na infolinii?
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
W dniu niedziela, 9 września 2018 14:00:33 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> W dniu sobota, 8 września 2018 20:37:44 UTC+2 użytkownik Bogdan B. napisał:
> > W dniu 2018-09-08 o 09:30, wiatrak pisze:
> > >
> > >> Żadnej.
> > >> Otwierałem konto mocno oszczędnościowe.
> > >
> > > Ja otworzyłem kilkoma kliknięciami.
> >
> > Bo wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych.
> > Ja nie.
>
> A w czym miałeś problem żeby te zgody wymagane wyrazić, założyć co tam chciałeś
zakłada i zgody wycofać?
Może można tylko na infolinii? ;>
-
13. Data: 2018-09-09 14:23:10
Temat: Re: Ile najdłużej czekaliście na połączenie na infolinii?
Od: "Bogdan B." <b...@p...neostrada.pl>
W dniu 2018-09-09 o 08:57, wiatrak pisze:
> Ja tez nie wyraziłem stałej zgody, ale w Aliorze jest opcja:
>
> "Drogi kliencie,
> Nie wyraziłeś zgody marketingowej w Alior Bank
> (...)
Hm, czytałem tylko do tego miejsca.
O tym, że zgoda jest jednorazowa już nie :-)
-
14. Data: 2018-09-10 08:23:14
Temat: Re: Ile najdłużej czekaliście na połączenie na infolinii?
Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
W dniu 2018-09-09 o 14:00, Kris pisze:
> W dniu sobota, 8 września 2018 20:37:44 UTC+2 użytkownik Bogdan B. napisał:
>> W dniu 2018-09-08 o 09:30, wiatrak pisze:
>>>
>>>> Żadnej.
>>>> Otwierałem konto mocno oszczędnościowe.
>>>
>>> Ja otworzyłem kilkoma kliknięciami.
>>
>> Bo wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych.
>> Ja nie.
>
> A w czym miałeś problem żeby te zgody wymagane wyrazić, założyć co tam chciałeś
zakłada i zgody wycofać?
A to nie jest tak, że ta chwila wystarczy by Twoje dane pooooszły do
wszystkich krewnych i znajomych królika?
Czy wycofanie zgody oznacza wycofanie już przekazanych danych z innych
podmiotów?
Pozdrawiam
-
15. Data: 2018-09-10 09:25:13
Temat: Re: Ile najdłużej czekaliście na połączenie na infolinii?
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu poniedziałek, 10 września 2018 08:23:59 UTC+2 użytkownik Miroo napisał:
> A to nie jest tak, że ta chwila wystarczy by Twoje dane pooooszły do
> wszystkich krewnych i znajomych królika?
> Czy wycofanie zgody oznacza wycofanie już przekazanych danych z innych
> podmiotów?
Wycofujesz zgodę to nie mogę Twoich danych wykorzystać do celów marketingowych
-
16. Data: 2018-09-10 10:28:21
Temat: Re: Ile najdłużej czekaliście na połączenie na infolinii?
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:635d7999-e8bc-4609-aa8c-556b63c65d2b@go
oglegroups.com...
W dniu poniedziałek, 10 września 2018 08:23:59 UTC+2 użytkownik Miroo
napisał:
>> A to nie jest tak, że ta chwila wystarczy by Twoje dane pooooszły
>> do
>> wszystkich krewnych i znajomych królika?
>> Czy wycofanie zgody oznacza wycofanie już przekazanych danych z
>> innych
>> podmiotów?
>Wycofujesz zgodę to nie mogę Twoich danych wykorzystać do celów
>marketingowych
Ale dales innej firmie i oni juz je maja, wraz ze stara zgoda :-)
Teraz musisz w imie RODO poprosic o liste partnerow ktorym przekazano
dane, i wyslac do nich żądanie usuniecia/wycofanie zgody na
przetwarzanie ...
J.
-
17. Data: 2018-09-10 10:43:07
Temat: Re: Ile najdłużej czekaliście na połączenie na infolinii?
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu poniedziałek, 10 września 2018 10:28:53 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> Ale dales innej firmie i oni juz je maja, wraz ze stara zgoda :-)
> Teraz musisz w imie RODO poprosic o liste partnerow ktorym przekazano
> dane, i wyslac do nich żądanie usuniecia/wycofanie zgody na
> przetwarzanie ...
Myślę ze doskonale wiesz że tak to nie działa
-
18. Data: 2018-09-10 11:40:15
Temat: Re: Ile najdłużej czekaliście na połączenie na infolinii?
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:f75e0c05-8799-42ee-85aa-4e20f08662c9@go
oglegroups.com...
W dniu poniedziałek, 10 września 2018 10:28:53 UTC+2 użytkownik J.F.
napisał:
>> Ale dales innej firmie i oni juz je maja, wraz ze stara zgoda :-)
>> Teraz musisz w imie RODO poprosic o liste partnerow ktorym
>> przekazano
>> dane, i wyslac do nich żądanie usuniecia/wycofanie zgody na
>> przetwarzanie ...
>Myślę ze doskonale wiesz że tak to nie działa
Na tych nowych przepisach ? Nie mam pojecia.
A jak dziala ?
J.
-
19. Data: 2018-09-11 08:06:53
Temat: Re: Ile najdłużej czekaliście na połączenie na infolinii?
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
W dniu 2018-09-07 o 20:45, Bogdan B. pisze:
> Zastanawialiście się ile najdłużej czekaliście, żeby załatwić sprawę na
> infolinii? Właśnie skończyłem rozmowę z Aliorem: 1 godzina 36 minut.
> To mój rekord (chyba) za ostatnie 20 lat.
> Miał ktoś dłużej?
Dwie i pół godziny - dzwoniłem do Merrill-Lynch (na szczęście darmowa
linia). Czekałem tak długo, bo to był dedline na realizację firmowych opcji.
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
-
20. Data: 2018-09-17 17:59:30
Temat: Re: Ile najdłużej czekaliście na połączenie na infolinii?
Od: Tomaszek <t...@t...org>
W dniu 2018-09-07 o 20:45, Bogdan B. pisze:
> Zastanawialiście się ile najdłużej czekaliście, żeby załatwić sprawę na
> infolinii? Właśnie skończyłem rozmowę z Aliorem: 1 godzina 36 minut.
> To mój rekord (chyba) za ostatnie 20 lat.
> Miał ktoś dłużej?
Moje czasy od wybrania numeru do zgłoszenia się interfejsu białkowego
Dawno temu: TP SA: ok. 1h 50min, UPC: ok. 1h 20min
Ostatnimi czasami:
Netia: 3 minuty
BPH: Poniżej minuty
Alior: Poniżej 5 minut (w czerwcu 2018)
Jakość interfejsów białkowych moim zdaniem się pogorszyła. Konsultanci
coraz bardziej tępi, nie rozumieją co się do nich mówi i robią co innego
niż człowiek chce. Lepiej e-mail, e-bok lub w ostateczności polecony jak
się nie da e-maila.
--
t0maszek