  • 1. Data: 2006-01-22 08:54:24
    Temat: Ile za zerwanie lokaty w Inteligo?
    Od: necik <n...@s...pl>

    O ile dobrze przeczytałem to zabieraja połowe naliczonych do tej pory
    odsetek?

  • 2. Data: 2006-01-22 18:34:48
    Temat: Re: Ile za zerwanie lokaty w Inteligo?
    Od: Qlfon <r...@X...pl>

    necik napisał(a):
    > O ile dobrze przeczytałem to zabieraja połowe naliczonych do tej pory
    > odsetek?

    a jaką masz tą lokatę?

  • 3. Data: 2006-01-22 18:47:46
    Od: necik <n...@s...pl>

    > a jaką masz tą lokatę?

    na 1 m. ze stałym %

  • 4. Data: 2006-01-23 18:56:29
    Od: Qlfon <r...@X...pl>

    necik napisał(a):

    > na 1 m. ze stałym %

    za zerwanie jest 50% naliczonych odsetek, z kapitału nic nie jest
    potrącane. tylko weź pod uwagę jeszcze 19% podatku, który zostanie
    obliczony od całej kwoty odsetek, potem kwota odsetek zostanie
    podzielona na pół, a podatek odjęty tylko od Twojej części (od Twoich 50%)