  • 1. Data: 2009-04-07 07:48:03
    Temat: Impel: podbieranie czy wezwanie?
    Od: fatso <f...@n...com>

    Ciekawa sytuacja sie wytwarza na Impelu.
    Na wczorajszym Nadzw.Zebraniu firma dostala zgode na dalszy skup swoich
    akcji.
    Robila to juz ona na serio, w ub.roku nie tak jak udawany skup w Ferrum.
    Mimo to akcje spadly i sa dzis grubo ponizej wartosci ksiegowej(18zl).
    Wydaje mi sie, ze Impel moze teraz oglosic wezwanie na swoje akcje.
    Po jakiej cenie?
    Ja spekuluje ze po 23 zl, czyli z ladna przebitka do wartosci ksiegowej
    ale grubo ponizej
    ceny maksymalnej osiagnietej w ub. roku(41zl). Kazdy by na tym zarobil

    fatso

  • 2. Data: 2009-04-07 21:01:19
    Temat: Re: Impel: podbieranie czy wezwanie?
    Od: fatso <f...@n...com>

    Dzisiaj jak zwykle: mali sprzedaja, duzi zbieraja ,akcje stoja w miejscu.
    Mysle, ze firma musi juz byc tym zmeczona. Znaczy sie, notorycznym
    niedocenianiem swoich walorow przez rynek. CEO ma obroty blisko
    miliarda zl rocznie i marzy mu sie pewnie wejscie do WIG20 - a tu klapa.
    Z taka mala kapitalizacja powazne banki maja ich pewnie w dupie.
    Stad wlasnie moja mysl- co ja bym zrobil w sytuacji tego
    CEO(Chairman&Executive Officer)?

    Otoz ja bym poszedl va baque i oglosil wezwanie.
    Wada: koszt wiekszy niz powolna wyrwa ze slabych rak,
    Zaleta: skokowy wzrost wartosci akcji. Mozna by je pozniej sprobowac
    opchnac jakiemus
    funduszowi emerytalnemu itp za godziwa cene, powiedzmy po 40 zl(po
    nastepnym NZA)-
    a potem juz nowa emisja akcji po 60 zl, gdy sie nabierze wiatru w
    zagle. Z taka kapitalizacja
    to juz by mozna sie niezle rozpychac na WGPW.

    fatso