  • 1. Data: 2002-12-29 02:57:17
    Temat: Info PILNE!
    Od: "bonio" <e...@a...net>

    Witam
    Mam podbramkową sytuacje. Mysle ze jakos mi pomozecie
    Oto i ona:
    Moj bank: Kredyt Bank
    Zmienilem niedawno konto na Ekstrakonto S, mam mozliwosc robienia przelewow
    przez internet (www.kb24.pl)
    Nie przyslali mi jeszcze karty Visy Electron Kontakt
    Musze pobrac pieniadze jak najpozniej do 12 (29.12.02)
    Myslalem zeby komus z rodziny przeslac na konto i stamtad sobie odebrac
    w gre wchodzilyby BOŚ oraz PEKAO SA (byczek) ale nieweim ile moglby isc taki
    przelew
    Ludziska pomozcie. Jestem w kropce
    bede jeszcze 20 minut i ide spac
    Pliiiz niech to ktos przeczyta

    --
    pozdr.
    bonio

  • 2. Data: 2002-12-29 04:10:03
    Temat: Re: Info PILNE!
    Od: "Sebol" <j...@s...neostrada.pl>

    bonio wrote:
> [...]
    > Myslalem zeby komus z rodziny przeslac na konto i stamtad sobie
    > odebrac w gre wchodzilyby BOŚ oraz PEKAO SA (byczek) ale nieweim ile

    w niedziele to chyba nigdzie nie pojdzie :(

    > Ludziska pomozcie. Jestem w kropce
    > bede jeszcze 20 minut i ide spac
    > Pliiiz niech to ktos przeczyta

    pozycz od kogos?

  • 3. Data: 2002-12-29 10:18:12
    Od: "bonio" <e...@a...net>

    juz sobiue poradzilem
    ..........wygrałem w Lotka ;)
    a tak na powaznie od czego ma sie rodzicow

    --
    pozdr.
    bonio

  • 4. Data: 2002-12-29 13:54:23
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "bonio" napisał w wiadomości ...

    > Ludziska pomozcie. Jestem w kropce
    > bede jeszcze 20 minut i ide spac
    > Pliiiz niech to ktos przeczyta

    W niedzielę to i Pan Bóg świętuje, więc odpuść
    sobie cud.

  • 5. Data: 2002-12-29 14:37:11
    Od: "bonio" <e...@a...net>

    > W niedzielę to i Pan Bóg świętuje, więc odpuść
    > sobie cud.

    hehe swiete slowa
    takie rzeczy zalatwia sie wczesniej

    --