  • 11. Data: 2003-04-02 09:13:17
    Temat: Re: Informatyk okradał konta klientów? - bezpieczeństwo w marmurkach
    Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki)

    Dnia Wednesday, April 02, 2003 10:39 AM,
    osobnik >> j...@p...onet.pl <<, napisał coś takiego:

    > A czy nie wydaje Ci się, że jest żart prima aprilisowy?
    > 23 letni informatyk, bank z Konina, czy to nie jest zastanawiające?

    Fakt. Przecież tylko 67 letni informatyk w banku szwajcarskim jest
    zdolny do takiej rzeczy.

    * * * * *
    A.

  • 12. Data: 2003-04-02 09:41:06
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Andrzej Kłos wrote:

    > ha, ha, a pieniądze z mBanku jak wypłacasz? przesyłają ci łączem
    > internetowym do komputera (SSL), i co potem, otwierasz monitor i
    > wyjmujesz, czy drukujesz z PDFa? :)
    >
    > andy_nek

    Płacę kartą. ATPO przydałyby się kompy z funkcją depozytową, nie? ;)))

  • 13. Data: 2003-04-02 09:44:04
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Slawek Kos wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@k...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Juz od poniedzialku bedzie to mozliwe.
    > W Geant w Lodzi (Al. Wlokniarzy) stoi a w najblizszy poniedzialek ma byc
    > podlaczony "anty-bankomat" mBanku. Zamiast wyjmowac z niego pieniadze
    > bedziesz je mogl wplacic, o ile uprzednio w/w zamaskowany obywatel nie
    > polozy na nich swej lapy...;-))

    Zamaskowany obywatel, jak ma chęć robić skok na bank, to raczej wybierze
    taki z dostępem do większej gotówki ;)

    > A czy nie byloby to najbezpieczniejsze rozwiazanie (wydruk z PDFa w domowym
    > zaciszu)? ;-)))

    Np. zaświadczenia o wysokości posiadanej kwoty, z kuponami na boku,
    które służą odcinaniu w sklepach ;)))) Potem jeszcze tylko wysłać to do
    mBanku, tam przybiją pieczątkę, odeślą...
    ;)))

    Bo chyba nie miałeś na myśli drukowania pieniędzy bez pokrycia? Chyba,
    że jesteś Grzegorzem Kołodką ;))))

    > --
    > Pozdrowienia
    > ---

    pzdrw

  • 14. Data: 2003-04-02 11:25:44
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "mPa(n)K" <k...@w...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > ;)))
    >
    > Bo chyba nie miałeś na myśli drukowania pieniędzy bez pokrycia? Chyba,

    Jako uczciwy obywatel drukowalbym tylko tyle, na iel mialbym pokrycie,
    oczywiscie.
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 15. Data: 2003-04-03 05:40:01
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Slawek Kos wrote:

    > wiadomości

    > domowym

    > Jako uczciwy obywatel drukowalbym tylko tyle, na iel mialbym pokrycie,
    > oczywiscie.
    > ;-)

    A przynajmniej zaksięgowane na nie swoim koncie, jak Geniusz Karpat,
    nie? ;)))

  • 16. Data: 2003-04-03 06:59:37
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "gogo" <1...@w...pl> wrote in message
    > Ta, a wojna w Iraku to tez zart.....

    Nie, wojna w Iraku to reality-show. Wystarczy wejść na onet... :-(

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak