    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inne zdarzenia losowe
    Date: Thu, 25 Aug 2011 21:12:31 +0200

    Wiedzialem że będzie z tym kłopot ...

    Jakiś czas temu pytałem co to sa inne zdarzenia losowe bo bank chce taką
    polisę zabezpieczającą przedmiot hipoteki ale nijak nie potrafi ich
    zdfiniować na kilka zapytanych doradzców.

    Dostarczyłem więc plisę o nazwie "Od ognia i innych zdarzeń losowych"
    akredytowaną przez bank o nazwie identycznej jak wymagana w umowie.

    Dzisiaj (3 miesiące od dostarczenia, na kilka dni przed końcem terminu)
    sprytnym wybiegiem bank wyssał ode mnie 40zł za dwa monity że ta polisa
    zła była i w ogóle do dupy. Bo nie ma od zalania i powodzi. Choć cesje
    pospisali bez szemrania.

    Zalanie i powódź sią rozszerzeniem polisy a nie bazą.

    Zgłosiłem reklamację dzisiaj żeby ki ktoś kompetentny wskazał
    obowiązujący mnie przepisa prawa definiujący owe pojęcie "inne zdarzenia
    losowe" bo o powodzi ani słowa w dokumentach ktore podpisalem z bankiem,
    więc zakładam ze to jakiś przepis nadrzedny, ustawa, konstytucja czy
    inne 10 przykazań.

    Jakie mam szanse na reklamację? Bank ma w nazwie 3 litery z czego
    pierwsza ma kod asci 0x49 ...