eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligoInteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news
    .onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo
    Date: 14 Jun 2002 23:43:34 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 13
    Message-ID: <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1024091014 8489 192.168.240.245 (14 Jun 2002 21:43:34 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 14 Jun 2002 21:43:34 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 10.1.75.15, 213.180.130.23
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:188474
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Mam od dwóch dni problem z wejściem na konto w tym banku, ładowanie trwa
    okropnie długo i często się zatrzymuje. Chciałem wydrukować potwierdzenie
    przelewu do ZUS-u ale niestety zawsze pojawia się komunikat o błędzie i
    odesłanie mnie na strony Microsoftu z galeriami Active X. W przeglądarce mam
    włączone formanty Active X, skrypty i aplety Javy. Co może być tego przyczyną.
    Niestety od banku nie otrzymałem odpowiedzi na swoje pytanie.
    Pozdrawiam
    Przemysław Chyliński


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1