-
1. Data: 2007-03-02 10:15:33
Temat: Inteligo
Od: "R.S." <n...@n...pl>
Witam
Czy ktoś zamykał (likwidował) konto w Inteligo założone przez Internet (nie
w placówce PKO)? Jak zlikwidować tam konto?
Pzdr
-
2. Data: 2007-03-02 10:54:50
Temat: Re: Inteligo
Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>
"R.S." wrote in message
> Czy ktoś zamykał (likwidował) konto w Inteligo założone przez Internet
(nie
> w placówce PKO)? Jak zlikwidować tam konto?
oczywiście, zadzwoniłem do nich ,wysłali mi formularz który wypełniłem i po
miesiącu zamknęli
pozdrawiam
zacytuję to co samo Inteligo pisze żeby nie było ;)
" Każdy rachunek prowadzony w ramach konta Inteligo, z wyjątkiem rachunku
głównego, można zamknąć samodzielnie w dowolnym momencie. Zamknięcie
rachunku głównego oznacza rozwiązanie umowy konta Inteligo dlatego wymaga
kontaktu z konsultantem i przesłania dokumentu papierowego (wniosek o
zamknięcie konta Inteligo).
Zamknięcie każdego rachunku wiąże się z miesięcznym okresem wypowiedzenia,
podczas którego dokonywane jest rozliczenie zaległych transakcji i dokonana
powinna być spłata ewentualnych zobowiązań wobec Banku.
Po upływie okresu wypowiedzenia następuje faktyczne zamknięcie rachunku i
dezaktywacja karty wydanej do zamykanego rachunku. Jeśli na zamykanym
rachunku (innym niż główny) znajdują się środki w momencie zamknięcia
rachunku pieniądze są automatycznie przelewane na rachunek główny. W
przypadku zamknięcia rachunku głównego pieniądze są przelewane na rachunek
wskazany we wniosku o zamknięcie konta (np. na rachunek w innym koncie
Inteligo)."
--
pozdrawiam - Mirek
http://kredytbankowy.com
http://warszawabanki.com