-
31. Data: 2003-07-10 13:30:29
Temat: Re: Inteligo
Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>
> Jestes naprawde szczesliwcem :-) Wybrancem losu. Matriksem nawet :-)))))
Do mnie zawsze ktoś z inteligo, jeśli powiedział, że zadzwoni, to zadzwonił,
z tym że raz nie odebrałem telefonu i czeekałem... pół godziny, po czym nie
wytrzymałem i sam zadzwoniłem.
Pozdrawiam,
MK
-
32. Data: 2003-07-10 13:41:35
Temat: Re: Inteligo
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
wiadomości news:oprr3jeil7139mw6@news.tpi.pl...
> Tylko wskaz wsrod nich te, ktore podaja magiczne 24 godziny.
Wszystkie ?
I Lukas pisze, że całą dobę działa ichnia Lukaslinia, i Millennium podaje,
że ichnia Bankolinia jest całodobowa [chyba, że jużsię poprawili z
przetwarzaniem].
> IMHO rozwiazanie jest prostsze - w nocy nie sa wykonywane operacje :-)
wiec
> saldo sie nie zmieni.
> Karta zadziala (chyba, ze Polcard padnie)
A właśnie co do tego drugiego to bym głowy nie dał - nie mają jakiejś
aktualizacji danych ?
> Dorzuce tu Citi, ktore co chwile przetwarza :-), ale karty chodza OK
:-)
> Jestes naprawde szczesliwcem :-) Wybrancem losu. Matriksem nawet :-)))))
:-)
Dodatkowo zapisują do której klient czeka na telefon i idzie później spać.
:-) Potem nie dzwonią! :-)
> Witaj w gronie betatesterow
> :-)
Ale inteligo to nic. W Ustroniu chciałem kiedyś zatankować... Wjeżdżamy na
Orlena koło północy [był taki czas, że jak nie było co robić to się w góry
jechało :-) ] no i patrzę, a tutaj drze się do mnie obsługa, żeby nie
tankować, bo właśnie przetwarzają. :-)
I Shella też kiedyś tak widziałem... albo to było BP... Ale pewnie w
Krakowie ZTCP. :-)
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@o...pl; 0501950782
-
33. Data: 2003-07-10 13:54:15
Temat: Re: Inteligo
Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>
[...]
> Ale przede wszystkim - jakość obsługi i jej kompetencja. Moim zdaniem jest
> to najbardziej kompetentna i miła linia, z jakiej do tej pory korzystałem
Kurcze, Wojtek, powiedz mi o czym Ty z tymi konsultantami gadasz :^)
Ja mając dostęp do netu na infolinię mBanku w zasadzie mam potrzebę zadzwonić
raz do roku kiedy musze kartę aktywować. Poza tym dzwoniłem od wielkiego
dzwonu: jak uruchomią jakąś nową usługę, ustanowienie zapisu na wypadek
śmierci i na końcu kiedy konto zamieniałem na wspólne (chociaż tu to sobie
pogadałem, oj do dzisiaj mi się ciśnienie podnosi ja sobie przypomnę!).
Miłego dnia
Tomek
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
34. Data: 2003-07-11 19:25:29
Temat: Re: Inteligo
Od: "Michał" <m...@S...onet.pl>
> > Jak długo się czeka aby wszystko było aktywane
>
> Aż przyjedzie kurier. A to różnie bywa...
Chyba to raczej zależy od Ciebie.. Na kiedy się z nim umówisz - wtedy
przyjedzie.
pzdr,
michal
-
35. Data: 2003-07-11 19:37:22
Temat: Re: Inteligo
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Michał" <m...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ben38a$qmi$1@atlantis.news.tpi.pl...
> > > Jak długo się czeka aby wszystko było aktywane
> >
> > Aż przyjedzie kurier. A to różnie bywa...
>
> Chyba to raczej zależy od Ciebie.. Na kiedy się z nim umówisz - wtedy
> przyjedzie.
O ile zechce się umówić. :-)
Poza tym czasem się coś potrafi zakorkować na trasie inteligo->klient.
Zwykle bliżej inteligo niż klienta...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@o...pl; 0501950782
-
36. Data: 2003-07-13 12:10:28
Temat: Re: Inteligo
Od: "Michał" <m...@S...onet.pl>
> > > Aż przyjedzie kurier. A to różnie bywa...
> >
> > Chyba to raczej zależy od Ciebie.. Na kiedy się z nim umówisz - wtedy
> > przyjedzie.
>
> O ile zechce się umówić. :-)
To chyba mamy inne Inteligo. Ze mną się w niedziele po południu umówił i
jedynie to że mnie nie było w domu i kuriera przyjąć nie mogłem, spowodowało
że przyjechał po tygodniu. Miał być między 10 a 12, był o 11. Wszystko wg
mnie było okej...
> Poza tym czasem się coś potrafi zakorkować na trasie inteligo->klient.
> Zwykle bliżej inteligo niż klienta...
Na trasie? Drogowej?
pzdr,
michal
-
37. Data: 2003-07-13 12:57:15
Temat: Re: Inteligo
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Michał" <m...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
news:berjcp$b9t$2@nemesis.news.tpi.pl...
> To chyba mamy inne Inteligo. Ze mną się w niedziele po południu umówił i
> jedynie to że mnie nie było w domu i kuriera przyjąć nie mogłem,
spowodowało
> że przyjechał po tygodniu. Miał być między 10 a 12, był o 11. Wszystko wg
> mnie było okej...
>
> > Poza tym czasem się coś potrafi zakorkować na trasie inteligo->klient.
> > Zwykle bliżej inteligo niż klienta...
>
> Na trasie? Drogowej?
U mnie też było wszystko OK. Ale można przeczytać czasem na grupie
informacje o różnych 'wpadkach' - zanim ten nieszczęsny kurier dotrze... Na
szczęście są to wyjątki.
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@o...pl; 0501950782
ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq