  • 1. Data: 2004-02-17 09:50:20
    Temat: [Inteligo] 4,50 za bankomat PKO BP, a gdzie tabela prowizji?
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Hm,

    Czy na stronach Inteligo znajduje się gdzieś tabela
    prowizji? Zapomnieli o takimdrobiazgu, czy może mi coś
    na wzrok padło?

    Inteligo kasuje 4,50 za wypłatę z bankomatu PKO BP
    i nie mam jak sprawdzić, czy dla konta firmowego to
    poprawne zachowanie?

    Szy.

  • 2. Data: 2004-02-17 10:03:10
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik Szymon Nitka napisał:

    > Hm,
    >
    > Czy na stronach Inteligo znajduje się gdzieś tabela
    > prowizji? Zapomnieli o takimdrobiazgu, czy może mi coś
    > na wzrok padło?

    padlo.

    http://www.inteligo.pl/InfoSite/oferta-dla-firmy_opl
    aty-i-prowizje.htm

    > Inteligo kasuje 4,50 za wypłatę z bankomatu PKO BP
    > i nie mam jak sprawdzić, czy dla konta firmowego to
    > poprawne zachowanie?

    wyglada na to ze wszystko dobrze ci policzylo.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-02-17 10:05:53
    Od: "Zenon Kwiatkowski" <k...@N...gazeta.pl>

    Szymon Nitka <s...@u...pl> napisał(a):

> [...]
    > na wzrok padło?
    >
    > Inteligo kasuje 4,50 za wypłatę z bankomatu PKO BP
    > i nie mam jak sprawdzić, czy dla konta firmowego to

    laty-i-prowizje.htm

    chyba o to Ci chodzi.

  • 4. Data: 2004-02-17 10:15:24
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik Zenon Kwiatkowski napisał:

    oplaty-i-prowizje.htm

    > chyba o to Ci chodzi.

    nie nie o to mu chodzilo, o TOiP dla firm nie dla indywidualnych klientow

  • 5. Data: 2004-02-17 11:31:36
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

    Czy są w ogóle jakieś bankomaty, z których posiadacz konta w inteligo
    może podjąć pieniądze nie płacąc 4.5 zł?

    T.

  • 6. Data: 2004-02-17 11:48:14
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    Użytkownik "Tom" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy są w ogóle jakieś bankomaty, z których posiadacz konta w inteligo
    > może podjąć pieniądze nie płacąc 4.5 zł?

    Załóż konto osobiste, przelewaj z firmowego i wypłacaj z osobistego
    w bankomatach PKO BP. Przelew z konta firmowego na osobiste
    jest bezpłatny i błyskawiczny.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 7. Data: 2004-02-17 11:48:25
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    GideoN napisał:

    > padlo.
    >
    > http://www.inteligo.pl/InfoSite/oferta-dla-firmy_opl
    aty-i-prowizje.htm

    Sądziłem że prowizje sa tym, co się podaje na dzień
    dobry odwiedzającemu. Fakt - nie 'wyklikałem' wszystkich
    pozycji w menu.

    Dziękuję :].

    szy.

  • 8. Data: 2004-02-17 11:48:50
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Tom" <t...@p...onet.pl> writes:

    > Czy są w ogóle jakieś bankomaty, z których posiadacz konta w inteligo
    > może podjąć pieniądze nie płacąc 4.5 zł?

    Są - PKOBP. Tylko trzeba korzystać z konta indywidualnego.

  • 9. Data: 2004-02-17 19:35:46
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Szymon Nitka" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Sądziłem że prowizje sa tym, co się podaje na dzień
    > dobry odwiedzającemu. Fakt - nie 'wyklikałem' wszystkich
    > pozycji w menu.

    Uważasz, że ścieżka 'oferta' -> 'konto' -> 'opłaty i prowizje' jest
    skomplikowana ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 10. Data: 2004-02-18 09:37:03
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Wojciech Nawara napisał:

    > Uważasz, że ścieżka 'oferta' -> 'konto' -> 'opłaty i prowizje' jest
    > skomplikowana ?

    Wiesz co - rzeczywiście popełniłem błąd :]. Widząc
    zawartość menu dla konta firmowego (czyli m.in. 'Visa
    Electron', 'Debet', 'Lokaty') 'uparłem się' że na tym
    poziomie już powinna być tabela prowizji.

    Mea culpa, nie ma o czym mówić.

    :]

    Szy.