  • 11. Data: 2004-11-29 08:38:16
    Temat: Re: Inteligo SPAMMERZY
    Od: "Mark" <m...@U...pl>

    Faktycznie sporo tego:
    "serwis finansowy, giełda, bank, fundusz, kredyt, kursy walut, euro,
    kredyty, banki, rachunek bankowy, giełdy, konto, konto bankowe, rachunki
    bankowe, kredyt bankowy, bankier, kursy walutowe, lokata, lokaty, bank
    wirtualny, wirtualny bank, Inteligo, Bank, Kredyty, kredyt, banki, Bank
    Inteligo, konta, karty kredytowe, kredyty, Bank Inteligo, konta osobiste,
    rachunek, inteligo, kredyty, kredyt, bank Inteligo, banki, konta, konto
    osobiste, karty, Bank Inteligo, karta kredytowa, kredyt, kredyty, banki,
    bank Inteligo"

    Tylko co tu robi "euro"?

    Pozdro,

  • 12. Data: 2004-11-29 11:48:19
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    Jelcyn wrote:
    > "bank" Inteligo spammuje google.
    > Na stronie: http://www.inteligo.pl/infosite/html/ na samym dole jest
    > niewidzialny tekst (wystarczy nacisnac CTRL+A aby zobaczyc ukryte wyrazy
    > pisane malymi literkami).
    >
    > Jelcyn
    > r...@o...pl

    chyba już usuneli bo u mnie nie ma czegos takiego juz :-)

    --
    GideoN

    Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war

  • 13. Data: 2004-11-29 11:59:29
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    GideoN napisał:

    > chyba już usuneli bo u mnie nie ma czegos takiego juz :-)

    Na samym dole:

    -> http://www.google.pl/search?q=cache:lR2-h-i2A9sJ:www
    .inteligo.pl/infosite/html/+inteligo&hl=pl&lr=&strip
    =1

    ... Google pamiętliwy... :>

    Szy.

  • 14. Data: 2004-11-29 12:02:30
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    GideoN napisał:

    > chyba już usuneli bo u mnie nie ma czegos takiego juz :-)

    Jest w dalszym ciągu, ale to biały tekst na białym tle
    o wielkości 'zero':

    Szy.

  • 15. Data: 2004-11-29 16:49:38
    Od: "medius" <m...@g...pl>

    Ja się tylko zastanawiam czy Taki duży bank jak Inteligo musi używać tak
    prymitywnych i nieskutecznych metod pozycjonowania? Nie trzeba odkrywać
    ameryki, żeby dobrze wypozycjonować strone. Chyba pora na zmianę agencji albo
    na jej zatrudnienie ... ; )

    pozdrawiam Medius

  • 16. Data: 2004-11-29 17:34:59
    Temat: Analiza strony - wyniki
    Od: "Medius" <m...@N...gazeta.pl>

    Strona jest dosyć słabo pozycjonowana - są podstawowe zaniedbania i błędy w
    samych tylko Metatagach. Ciekawe czy ktoś choćby sprawdził, co widzą na tej
    stronie roboty wyszukiwarek? Po co więc stosować przestarzałe metody
    spamerskie i to nieskuteczne, skoro błędnie pisze się podstawowe META TAGI
    (META name=description). Dla niewtajemniczonych "description" powinna być
    w "" <sam zobacz na stronie gł.inteligo=> widok/źródło - w wierszu 13>.
    Roboty widząc takie błędy będą dodatkowo obniżać rating strony w wynikach
    wyszukiwania. Oj słabiutko ... i to taki duży bank ... aż wstyd. Proponuję
    szybko to naprawić ...
    Medius

    poniżej podstawowa analiza
    Meta tags analysis.
    Title: Title meta tag contains no errors.
    This tag contains 26 characters.

    Title relevancy to page content is fair.
    The Title relevancy to page content is 67%.

    The Description relevancy to page content is 50%.

    <i jeszcze wynik z innego robota który nie przecztał błednego wpisu>
    Warning: The DESCRIPTION tag is missing. A missing DESCRIPTION can result
    lower overall rankings and therefore less hits to your web site. Your Meta
    DESCRIPTION tag should be between 100 and 200 characters (10-20 words).

    This tag contains 518 characters. This is too many for what we would consider
    a 'robot friendly' web page. The maximum number of characters we recommend
    for this tag is 500.

    This tag contains too many keywords.
    This tag contains 31 keywords. This is too many for what we would consider
    a 'robot friendly' web page. The maximum number of keywords we recommend for
    this tag is 20.

    Robots: The Robots meta tag contains no errors.
    This tag contains 16 characters.

    Author: Found no author meta tag.
    This tag is not really required but helps for your (company) name
    recognizing.

    HREF TITLE: Oops, no HREF TITLE tag! (Click Here)
    Warning: The HREF TITLE tag is missing. A missing HREF TITLE tag can result
    lower overall rankings and therefore less hits to your web site. The HREF
    TITLE tag should be between 3 and 5 words (30-50 characters). You should use
    a few of your primary KeyWords in your HREF TITLE tag.

    COPYRIGHT: Oops, no COPYRIGHT tag! (Click Here)
    (Optional) The Copyright tag defines any copyright information about the
    document.

  • 17. Data: 2004-12-03 12:42:56
    Temat: Re: Analiza strony - wyniki
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Medius" <m...@N...gazeta.pl> skribis:

    >spamerskie i to nieskuteczne, skoro błędnie pisze się podstawowe META TAGI
    >(META name=description). Dla niewtajemniczonych "description" powinna być
    >w ""

    Dlaczego? IM+VHO wcale nie musi. w "" obowiazkowo umieszcza sie to co nei
    sklada sie z samych liter, a slowo description to same litery.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

  • 18. Data: 2004-12-03 13:30:58
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    l.e:h dnia 2004-12-03 13:42 napisał(a) co następuje:

    > Dlaczego? IM+VHO wcale nie musi. w "" obowiazkowo umieszcza sie to co nei
    > sklada sie z samych liter, a slowo description to same litery.

    Dlatego, że standard tak mówi. To, że coś działa w jakiejś przeglądarce,
    nie oznacza, że będzie działało w innej, jeśli nie jest zgodne ze
    standardem W3C.

    --
    Marek