  • 1. Data: 2005-11-08 07:19:33
    Temat: Inteligo ZAGADKA
    Od: "Piter" <bpiter69@_USUN_poczta.onet.pl>

    Moze Szanowni Grupowicze wiedza:

    -Jaka jest pelna nazwa banku?
    -Jaki jest adres banku?

    Ja dowiedzialem sie przy okazji starania sie o wystawienie mi zaswiadczenia
    o posiadaniu konta w tym banku i bylem bardzo zaskoczony poniewaz te
    informacje nigdzie sie nie pojawiaja (no moze sa w umowie do ktorej szczerze
    mowiac nie zagladalem).
    Sprawe zalatwiam juz miesiac i jeszcze dokumentu nie otrzymalem.
    Zycze wszystkim szybkiego zalatwiania spraw bw bankach.
    Pozdrawiam
    Piter

    PS no moze na koniec jeszcze jedno pytanie-zagadka:
    -Moze ktos powie ile jeszcze bede czekal na wystawienie tego dokumentu?

  • 2. Data: 2005-11-08 07:26:41
    Temat: Re: Inteligo ZAGADKA
    Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ>

    Piter <bpiter69@_USUN_poczta.onet.pl%> napisał(a) w
    > Moze Szanowni Grupowicze wiedza:
    >
    > -Jaka jest pelna nazwa banku?

    http://www.inteligo.pl/infosite/faq/pomoc_faq-inteli
    go-w-pkobp.htm
    Informacja, że konto prowadzone jest przez przez PKO BP SA pojawia się też
    na stronie głównej.

    http://www.inteligo.pl/infosite/pomoc_kontakt.htm

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

  • 3. Data: 2005-11-08 07:40:26
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Piter" <bpiter69@_USUN_poczta.onet.pl> writes:

    > Moze Szanowni Grupowicze wiedza:
    >
    > -Jaka jest pelna nazwa banku?
    > -Jaki jest adres banku?

    Centrali czy oddziału?

    Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.
    ul. Puławska 15 00-975 Warszawa

    PKOBP Oddz.-Centrum Bankowości Elektronicznej INTELIGO
    al. Armii Ludowej 26 00-609 Warszawa

    A co? Podpisują pisma innym adresem? Życie...

    MJ

  • 4. Data: 2005-11-08 07:41:09
    Od: "Piter" <bpiter69@_USUN_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Konrad Brywczyński" <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> napisał
    w wiadomości
    t003.jasien.net...

    > http://www.inteligo.pl/infosite/faq/pomoc_faq-inteli
    go-w-pkobp.htm
    > Informacja, że konto prowadzone jest przez przez PKO BP SA pojawia się też
    > na stronie głównej.

    Tez tak myslalem ale nazwa banku ktora powinna byc wpisana w formularz jest
    inna niz podana na stronie

    > http://www.inteligo.pl/infosite/pomoc_kontakt.htm

    Adres siedziby banku rowniez jest inny niz adres korespondencyjny

    W ten sposob juz po raz trzeci wysylalem dokument do potwierdzenia i zawsze
    jest cos nie tak.
    Powodzenia
    Pozdrawiam
    Piter

  • 5. Data: 2005-11-08 08:21:28
    Od: "Piter" <bpiter69@_USUN_poczta.onet.pl>

    > "Piter" <bpiter69@_USUN_poczta.onet.pl> writes:

    > PKOBP Oddz.-Centrum Bankowości Elektronicznej INTELIGO
    > al. Armii Ludowej 26 00-609 Warszawa

    Oto prawie poprawne dane, zapomniales tylko o dodaniu SA.
    Powiedz gdzie znalazles te dane, bo ja nigdzie sie z nimi nie spotkalem.
    Pozdrawiam
    Piter

  • 6. Data: 2005-11-08 08:40:01
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Piter" <bpiter69@_USUN_poczta.onet.pl> writes:

    > Powiedz gdzie znalazles te dane, bo ja nigdzie sie z nimi nie spotkalem.

    http://www.kir.com.pl/pliki/bazy_kir.zip

    MJ

  • 7. Data: 2005-11-08 21:30:38
    Od: Krasnal <k...@W...pl>

    Piter wrote:
> [...]
    >

    > Oto prawie poprawne dane, zapomniales tylko o dodaniu SA.
    > Powiedz gdzie znalazles te dane, bo ja nigdzie sie z nimi nie spotkalem.

    A to ciekawe bo ja teraz dostalem od nich wniosek o ktory prosilem mam
    go wypelnic i im odeslac i prosza zeby go wyslac na adres:
    PKOBP SA
    Oddz.-Centrum Bankowo?ci Elektronicznej INTELIGO
    Wspolna 47/49
    00-684 Wa-wa
    i taki adres widnieje w nagłowku na tym dokumencie.

  • 8. Data: 2005-11-09 07:02:26
    Od: "Piter" <bpiter69@_USUN_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krasnal" <k...@W...pl> napisał w
    wiadomości news:dkr5dq$g2
> [...]
    > go wypelnic i im odeslac i prosza zeby go wyslac na adres:
    > PKOBP SA
    > Oddz.-Centrum Bankowo?ci Elektronicznej INTELIGO
    To jak mi wytlumaczyli jest adres korespondencyjny, a siedziba jest na al.
    Armii Ludowej.
    Lepiej zadzwon i dowiedz sie jak masz wypelnic formularz bo bedziesz czekal
    tak jak ja ponad miesiac.
    Pozdrawiam
    Piter

  • 9. Data: 2005-11-11 20:40:36
    Od: "okularnick" <o...@n...ck>

    Użytkownik "Piter" <bpiter69@_USUN_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >(no moze sa w umowie do ktorej szczerze
    > mowiac nie zagladalem).

    No to gratuluje!! do wszystkie tak podchodzisz? uwazaj zebys sie kiedys
    nie przejechal...