  • 1. Data: 2005-11-02 17:43:48
    Temat: [Inteligo] awaria
    Od: "apollyon" <a...@n...com>

    Witam

    Dzisiaj byla awaria inteligo, kolo 16:30. Nie dzialaly karty bankomatowe.
    Czy cos wiadomo o tej awarii, czy to cos powaznego i czy juz ja usuneli?
    Dodzwonic sie do nich teraz niepodobna ;-)

    I jeszcze pytanie w tym konteksie, co jesli ktos zatankowal na stacji
    benzynowej i jest awaria banku i nie dziala karta platnicza? Jaka jest wtedy
    procedura ze strony stacji benzynowej, jesli nie ma sie przy sobie gotowki?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2005-11-02 18:09:45
    Temat: Re: [Inteligo] awaria
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Nie korzystaj ze stacji na których płaci się po zatankowaniu. Korzystaj z
    bezpiecznych stacji neste a24
    http://www.neste.pl/

  • 3. Data: 2005-11-02 18:53:57
    Od: "Krzysio" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie korzystaj ze stacji na których płaci się po zatankowaniu. Korzystaj z
    > bezpiecznych stacji neste a24
    > http://www.neste.pl/

    Ty czytasz przed odpisaniem, o co pytają, czy naganiasz niezależnie ?
    Dziwnie jakoś....
    krzysio

  • 4. Data: 2005-11-02 19:36:34
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Mam nadzieję że ktoś odpisze na twoje pytanie ale ja bym wolał mój sposób
    żeby uniknąć kłopotów.

  • 5. Data: 2005-11-02 23:20:28
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    apollyon napisał(a):
> [...]
    > wtedy
    > procedura ze strony stacji benzynowej, jesli nie ma sie przy sobie gotowki?

    Procedura stacji benzynowej???? "Trza było mieć gotówkie!!!" ;]

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 6. Data: 2005-11-03 07:34:28
    Od: mac66 <m...@a...pl>

    apollyon wrote:
> [...]
    > wtedy
    > procedura ze strony stacji benzynowej, jesli nie ma sie przy sobie gotowki?

    ja kiedys mialem taki przypadek
    Pani na stacji poprosila dowod osobisty - spisala moje dane i ile jestem
    winny podpisalem sie i pojechalem po gotowke.
    Zaplacilem i Pani oddala mi ten papierek

    m.

  • 7. Data: 2005-11-03 08:42:06
    Od: "Krol" <k...@o...pl>

    > ja kiedys mialem taki przypadek
    > Pani na stacji poprosila dowod osobisty - spisala moje dane i ile jestem
    > winny podpisalem sie i pojechalem po gotowke.
    > Zaplacilem i Pani oddala mi ten papierek

    ale to raczej dobra wola ze strony tej pani niż procedura
    mój znajomy w takiej sytuacji musiał zostawić dowód rejestracyjny pojazdu
    jako zastaw bo inaczej sie nie dało dogadac z obsługą

  • 8. Data: 2005-11-03 10:55:09
    Od: Konrad Zak <me;PROSZE;konradzak.com@POMYSL.ZANIM.NAPISZESZ>

    mac66 napisał(a):

    > ja kiedys mialem taki przypadek
    > Pani na stacji poprosila dowod osobisty - spisala moje dane i ile jestem
    > winny podpisalem sie i pojechalem po gotowke.
    > Zaplacilem i Pani oddala mi ten papierek

    Mnie mila Pani poprosila o zostawienie _wylaczonej_ komorki.

    --
    Konrad Zak http://konradzak.com/powerofcli

  • 9. Data: 2005-11-03 15:48:05
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "apollyon" <a...@n...com> napisał w wiadomości

    > I jeszcze pytanie w tym konteksie, co jesli ktos zatankowal na stacji
    > benzynowej i jest awaria banku i nie dziala karta platnicza?

    Tankuje sie przy uzyciu karty kredytowej, a nie platniczej ...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 10. Data: 2005-11-03 17:09:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    SQLwysyn wrote:
    > Użytkownik "apollyon" <a...@n...com> napisał w wiadomości

    > Tankuje sie przy uzyciu karty kredytowej, a nie platniczej ...

    A widziałeś kartę kredytową która nie jest płatniczą?

    przyszłość/ Woody Allen