  • 51. Data: 2003-06-02 14:34:41
    Temat: Re: Inteligo bank - co mozecie powiedziec o tym banku?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Bartol Partol wrote:

    > No, mBank w jakiejs reklamie chwalil sie, ze ma kilkunastokrotnie
    > wieksze oprocentowanie niz inne banki. Prawde mowiac sa za skromni.
    > Sadze ze jest w Polsce jakis bank dajacy na RORach 0%, a wtedy mBank
    > ma nieskonczenie wieksze oprocentowanie, czyli kosmiczne. ;-)

    Jak PKO BP jeszcze pobuszuje w Inteligo, to reklama będzie prawdziwa :P

    > VW ma takie krzaki w obsludze (moje wnioski z czytania opinii na tej
    > grupie), ze jedynym argumentem jest chyba tylko "wszystko za darmo".

    Niekoniecznie - ja mam tam Pluskonto i obsługę sobie chwalę- w każdym razie
    w Inteligo nie widzę nic, co by przewyższało VW w kwestii obsługi, natomiast
    oferta jest o niebo lepsza.

    > Lukas chyba sie powoli psuje, wiec "wszystko za darmo" i "konsmiczne
    > oprocentowanie" niedlugo przestaja dzialac.

    W czym się psuje? Mam tam konto i jakoś nie zauważyłam żadnego psucia - a w
    Inteligo i owszem.

    >I slusznie, bo za darmo to
    > mozna na ulicy w morde dostac i zobaczyc kosmos w calej okazalosci.
    > :-P

    No to są Twoje teorie - używam intensywnie kilku kont w różnych bankach -
    gdybym przestawiła się tylko na Inteligo, to płaciłabym dosyć sporo a w
    zamian nie dostałabym nic ponadto, co mam teraz (zaznaczam, że "bajery" mnie
    nie kręcą - z piaskownicy już wyrosłam)

    > No i przestan wreszcie alergicznie reagowac na moje zarty. Sa takie
    > zle? 8-D

    Jakie alergicznie? Nie mam żadnej alergii :-)))) Powiem Ci co robię - biorę
    toip banku- sprawdzam ceny interesujących mnie usług i korzystam, albo nie.
    Zaoszczędzone w ten sposób pieniądze wydaję na piwo z przyjaciółmi - dla
    mnie to lepsze niż poprawianie wyniku finansowego banku, no ale to kwestia
    gustu :-)))) Proponuję EOT.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 52. Data: 2003-06-02 14:57:59
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Glenn napisał:

> [...]
    > mnie to lepsze niż poprawianie wyniku finansowego banku, no ale to kwestia

    OK. A tak w ogole to nie jestem samotnym rycerzem broniacym Inteligo. W
    ogole nie jestem samotnym rycerzem, bo to zajecie dla frajerow.
    Generalnie mam Inteligo gdzies, tak samo jak inne banki. Korzystam z
    uslug dwoch z nich, bo to wygodne (mniej lub bardziej) i tyle. A ze
    lubie sie czasem ponabijac i poprowokowac, to juz inna sprawa (czyli
    moja natura). EOT jak najbardziej pozadany. ;-)

    Bartol

  • 53. Data: 2003-06-02 15:19:20
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Bartol Partol wrote:

> [...]
    > lubie sie czasem ponabijac i poprowokowac, to juz inna sprawa (czyli
    > moja natura). EOT jak najbardziej pozadany. ;-)

    Podpisuję się wszystkimi kończynami górnymi i dolnymi :-))))) Nie ma to jak
    pełne porozumienie - w tym względzie też przyznam Ci rację, że z kobietami
    jest ono znacznie szybciej możliwe :-))))) Aha! jak będziesz we Wrocku, to
    zapraszam na piwo za te pieniądze, które oszczędziłam na "nieużywaniu"
    Inteligo :PPPPP

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 54. Data: 2003-06-02 15:34:16
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Glenn napisał:

> [...]
    > jest ono znacznie szybciej możliwe :-))))) Aha! jak będziesz we Wrocku, to
    > zapraszam na piwo za te pieniądze, które oszczędziłam na "nieużywaniu"

    Dzieki za zaproszenie. Ten Wroclaw to niestety bardzo daleko od morza
    jest. Zobaczymy kto pierwszy gdzie dojedzie, ale jesli Ty wczesniej
    trafisz do Trojmiasta, to ja zapraszam na piwo. Za te pieniadze, ktore
    mi zostaly po poprawianiu wynikow pkobp i millenium. Na kilka piw
    wystarczy ;-))))

    Bartol

  • 55. Data: 2003-06-02 18:20:05
    Od: "Michał" <m...@S...onet.pl>

    > No i przestan wreszcie alergicznie reagowac na moje zarty. Sa takie zle?
    8-D

    zarty sa kuul ;))))
    A poza tym to wlasnie dzieki nim podjalem w koncu meska decyzje i wybralem
    bank (Inteligo of kors) ;)))

    pzdr,
    michal

  • 56. Data: 2003-06-03 08:26:16
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Michał napisał:
    > 8-D
    >
    > zarty sa kuul ;))))
    > A poza tym to wlasnie dzieki nim podjalem w koncu meska decyzje i wybralem
    > bank (Inteligo of kors) ;)))

    O kurka! Problem w tym, ze wcale nie jestem pewien, czy podjales
    najlepsza z mozliwych decyzje. 8-0 Ale pociesze Cie, ze najlepszych
    decyzji po prostu nie ma, tak jak nie ma najlepszych bankow. Zalowac
    decyzji na pewno nie bedziesz. Poza tym to tylko konto w banku i
    zdecydowanie latwiej sie z nim rozstac niz z zona. ;-))))))))))))

    Ja tam z Inteligo jestem zadowolony, ale mBank i tak zondzi :-P
    Bartol

  • 57. Data: 2003-06-03 09:54:42
    Od: "Michał" <m...@S...onet.pl>

    > O kurka! Problem w tym, ze wcale nie jestem pewien, czy podjales

    ja te nie ;))) ale czyz dlatgo zycie nie jest piekne?? ;)))))

> [...]
    > decyzji na pewno nie bedziesz. Poza tym to tylko konto w banku i
    > zdecydowanie latwiej sie z nim rozstac niz z zona. ;-))))))))))))

    otoz to!!! nic dodac nic ujac, a ze juz pptokach proponuje EOT ;)

    pzdr,
    michal

  • 58. Data: 2003-06-05 12:01:09
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości

    > znalezc. Swoja droga, to nie znalazlem na stronach inteligo informacji o
    > "przerwie technologicznej" ;-). Ale szukalem 3 minuty, wiec moze dlatego
    > nie znalazlem. :-D

    W FAQ.

    --
    Pozdrawiam,