  • 1. Data: 2007-01-12 09:17:09
    Temat: Inteligo blokada
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    Hej!

    10.01.2007 wybralem w bankomacie 350zl z mojego konta inteligo. Pojawila sie
    oczywiscie blokada. Problem w tym, ze teraz operacja pojawila sie w historii
    rachunku, a blokada dalej wisi do 17.01.2007. Dzieki temu jestem uziemiony
    na 350zl na tydzien a srodki dostepne na koncie sa na 'minusie'... Co z tym
    zrobic?

  • 2. Data: 2007-01-12 09:20:37
    Temat: Re: Inteligo blokada
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    bartekE320 napisał(a):
> [...]
    > na 350zl na tydzien a srodki dostepne na koncie sa na 'minusie'... Co z tym

    zadzwonic na infolinie banku i zapytac dlaczego blokada nie zostala
    zdjeta w momencie obciazenia rachunku ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2007-01-12 09:22:59
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    bartekE320 wrote:

> [...]
    > na 350zl na tydzien a srodki dostepne na koncie sa na 'minusie'... Co z tym

    Może masz pecha i trafiłeś na zły moment i zaraz się naprawi samo.
    Poczekaj z godzinę albo dwie i jeśli dalej tak będzie to dzwoń na infolinię.

    Karol

  • 4. Data: 2007-01-12 16:04:08
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "bartekE320" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > historii rachunku, a blokada dalej wisi do 17.01.2007. Dzieki temu jestem
    > uziemiony na 350zl na tydzien a srodki dostepne na koncie sa na

    Uciekać z PKO BP jak najszybciej ?

    --
    SQLwysyn
    Nie będzie Giertych pluł nam w twarz i dzieci nam romanił ...

  • 5. Data: 2007-01-12 17:59:55
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI> wrote in message
    > Uciekać z PKO BP jak najszybciej ?

    I tak sie wlasnie chyba stanie, choc blokada juz zniknela i mam pieniadze z
    powrotem.

  • 6. Data: 2007-01-13 20:49:18
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    > "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI> wrote in message
    >
    > I tak sie wlasnie chyba stanie, choc blokada juz zniknela i mam pieniadze
    > z powrotem.

    Zwracam uwagę, że zarząd tego banku jest przetrzebiony (bo po. prezesa
    zrobił czystkę lustracyjną i dostał potem kopniak w górę do NBP) i nikt nie
    posiada uprawnień wymaganych ustawą. Rozumnym radziłbym się od takiego
    'banku' trzymać jak najdalej.