  • 21. Data: 2004-06-01 17:16:03
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik iczek napisał:

    > Placac za usluge, placisz za towar w pelni sprawny.
    > Mnie calkowicie nie obchodzi kto z kim sie laczy i dlaczego.
    > Chce miec dostep do gotowki przez 24h/dobe i tyle.

    Zdecydowanie będzie Ci odpowiadać skarpeta. Polecam.

  • 22. Data: 2004-06-01 17:16:59
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik poilkj napisał:

    > Wiedziałeś o tym znacznie wcześniej, mogłeś wypłacić trochę gotówki,

    Faktem jest, że mogli poinformować mailowo klientów. :/

  • 23. Data: 2004-06-01 17:19:03
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Zdecydowanie będzie Ci odpowiadać skarpeta. Polecam.
    A jeśli zrobi się w niej dziura?
    KJ

  • 24. Data: 2004-06-01 17:19:31
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik Szymon napisał:

    > PS. To specjalnie ode mnie dla pracownikow PKO poszlo do kilku redakcji:

    Powtarzasz się.

  • 25. Data: 2004-06-01 18:10:20
    Od: Karol <s...@p...suwalki.sdi.tpnet.pl>

    W artykule <c9idlu$3nu$3@news.onet.pl> Wojciech Nawara napisał(a):

    > Faktem jest, że mogli poinformować mailowo klientów. :/

    toz byla o tym informacja w mailu

    pozdr
    karol
    --
    >jak zawiesic win xp?
    Podłączyć do sieci.

  • 26. Data: 2004-06-01 18:23:34
    Od: "Tomasz " <n...@g...pl>

    iczek <p...@i...fot.pl> napisał(a):

    > Kuba - z calym szacunkiem, ale akurat tutaj nie masz racji.
    > Rownie dobrze moglbys napisac, ze skoro producent wprowadza nowy model
    > samochodu, to trzeba uznac wadliwe skrzynie biegow lub inne wady producyjne.
    Ale takie jest życie i takie są nowe samochody ! I nie tylko.

    > Placac za usluge, placisz za towar w pelni sprawny.
    > Mnie calkowicie nie obchodzi kto z kim sie laczy i dlaczego.
    > Chce miec dostep do gotowki przez 24h/dobe i tyle.
    Jak chcesz mieć taką pewność to kup najlepszy samochód (wybierz najlepszy
    bank na kajmanach) i nie martw się tym. To ty wybrałeś ten bank a nie on
    Ciebie. Zawsze możesz go zmienić na Lepszy (tylko jaki to ?)

    > Nic tutaj do rzeczy nie maja narodowe przywary :)

    Oj mają. Poczytaj np. wątki o "typach w sklepach" którzy nie chcą przyjmować
    płatności po 2 zł itp.

    Tomasz
    <NOTO>

  • 27. Data: 2004-06-01 18:35:21
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Szymon" <z...@p...fm> napisał w wiadomości

    > W dodatku bankomaty PKO są inteligentniesze niż ich
    > użytkownicy i nie potrafią wypłacić kwoty 30 zł, nie mówiąc juz o
    > oszałamiającej sumie 10 zł. Chcesz nie chcesz człowieku musisz wypłacić od
    > razu odpowiednio 40 zł lub 20 zł. Nie jest to wielka niedogodność

    A jak myślisz, bankomaty drukują 10 złotówki? Żadko który bankomat PKO BP ma
    w swoich zasobach 10 zł... Te bankomaty nieinteligentne...

  • 28. Data: 2004-06-01 20:01:03
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Zdecydowanie będzie Ci odpowiadać skarpeta. Polecam.

    O ile się nie przedziurawi.

  • 29. Data: 2004-06-01 20:01:35
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Faktem jest, że mogli poinformować mailowo klientów. :/

    O czym?
    Przeciez trąbią o tym od jakiegoś czasu

  • 30. Data: 2004-06-01 20:03:45
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Szymon wrote:

    > To oznacz NIEKOMPETENCJE pracownikow PKO skoro przyjeli ramy czasowe, ze do
    > 10 wszystko bedzie dziala to MUSI dzialac, inaczej na zielona trawke!
    >
    > Szymon
    >
    > PS. To specjalnie ode mnie dla pracownikow PKO poszlo do kilku redakcji:

    Sam jesteś niekompetentny, skoro nie potrafiłeś przewidzieć co się może
    stać.
    Jakbyś był u mnie odpowiedzialny za to, żeby zapewnić bieżącą obsługę
    skoro wiesz, że bank może nie działać, to właśnie teraz sam byś wyleciał
    na zieloną trawkę, ze to, że nic nie zrobiłeś, żeby się zabezpieczyć.