-
1. Data: 2006-08-11 16:57:14
Temat: Inteligo i korespondencja mailowa
Od: "Zyga" <j...@w...pl>
Czy ktos korespondowal ostatnio z bankiem poprzez skrzynke n...@i...pl ?
Chciałem zasiegnac kilku informacji bo zastanawiam sie czy nie przeniesc do nich
konta ale dwukrotnie otrzymalem inforamcje ze wiadomosc zostala usunieta przed
przeczytaniem.
I nie wiem juz czy maja tam jakas awarie czy tez olewaja swoich
obecnych/potencjalnych klientow, bo wydaje sie za kanal mailowy powinien byc dosc
instotnym medium komunikacji banku internatowego.
--
Zyga
-
2. Data: 2006-08-11 17:56:44
Temat: Re: Inteligo i korespondencja mailowa
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
Zyga napisał(a):
> Czy ktos korespondowal ostatnio z bankiem poprzez skrzynke n...@i...pl ?
>
> Chciałem zasiegnac kilku informacji bo zastanawiam sie czy nie przeniesc do nich
konta ale dwukrotnie otrzymalem inforamcje ze wiadomosc zostala usunieta przed
przeczytaniem.
>
> I nie wiem juz czy maja tam jakas awarie czy tez olewaja swoich
obecnych/potencjalnych klientow, bo wydaje sie za kanal mailowy powinien byc dosc
instotnym medium komunikacji banku internatowego.
nie chciałbym się czepiać, ale:
* Jeśli masz pytania: i...@i...pl
* Jeśli chcesz zostać klientem: n...@i...pl
masz wątpliwości -> adres nr 1
otwierasz konto (chcesz żeby np do Ciebie oddzwonili w celu założenia
konta) -> adres nr 2
-
3. Data: 2006-08-11 18:54:58
Temat: Re: Inteligo i korespondencja mailowa
Od: "Zyga" <j...@w...pl>
> nie chciałbym się czepiać, ale:
>
> * Jeśli masz pytania: i...@i...pl
> * Jeśli chcesz zostać klientem: n...@i...pl
>
> masz wątpliwości -> adres nr 1
> otwierasz konto (chcesz żeby np do Ciebie oddzwonili w celu założenia
> konta) -> adres nr 2
Przeciez własnie chodzi mi o to że te ich konta mailowe nie funkcjonują
Dwukrotnie wysłałem zapytanie na n...@i...pl i dwukrotnie dostałem z
serwera info ze wiadomośc usunieto przed przeczytaniem,
--
Zyga
-
4. Data: 2006-08-12 00:01:56
Temat: Re: Inteligo i korespondencja mailowa
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
Zyga napisał(a):
>> nie chciałbym się czepiać, ale:
>> * Jeśli masz pytania: i...@i...pl
>> * Jeśli chcesz zostać klientem: n...@i...pl
>>
>> masz wątpliwości -> adres nr 1
>> otwierasz konto (chcesz żeby np do Ciebie oddzwonili w celu założenia
>> konta) -> adres nr 2
>
> Przeciez własnie chodzi mi o to że te ich konta mailowe nie funkcjonują
> Dwukrotnie wysłałem zapytanie na n...@i...pl i dwukrotnie dostałem z
serwera info ze wiadomośc usunieto przed przeczytaniem,
Czytanie ze zrozumieniem ma przyszłość. Kilka cytatów:
1.
"Chciałem zasiegnac kilku informacji"
2.
"masz wątpliwości -> adres nr 1", "adres nr 1" = "i...@i...pl"
"otwierasz konto (chcesz żeby np do Ciebie oddzwonili w celu założenia
konta) -> adres nr 2", "adres nr 2" = "n...@i...pl"
3.
"Dwukrotnie wysłałem zapytanie na n...@i...pl"
łopatologicznie: n...@i...pl służy do OTWIERANIA RACHUNKÓW i
przesyłania takowych wniosków
pytania zadajesz na i...@i...pl
-
5. Data: 2006-08-12 09:14:48
Temat: Re: Inteligo i korespondencja mailowa
Od: mm <m...@m...com>
Ja napisałem że jestem księdzem i odpowiedź dostałem w ciągu 20 minut.
--
Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com