  • 1. Data: 2006-08-11 16:57:14
    Temat: Inteligo i korespondencja mailowa
    Od: "Zyga" <j...@w...pl>

    Czy ktos korespondowal ostatnio z bankiem poprzez skrzynke n...@i...pl ?

    Chciałem zasiegnac kilku informacji bo zastanawiam sie czy nie przeniesc do nich
    konta ale dwukrotnie otrzymalem inforamcje ze wiadomosc zostala usunieta przed
    przeczytaniem.

    I nie wiem juz czy maja tam jakas awarie czy tez olewaja swoich
    obecnych/potencjalnych klientow, bo wydaje sie za kanal mailowy powinien byc dosc
    instotnym medium komunikacji banku internatowego.

    --
    Zyga

  • 2. Data: 2006-08-11 17:56:44
    Temat: Re: Inteligo i korespondencja mailowa
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Zyga napisał(a):
> [...]
    obecnych/potencjalnych klientow, bo wydaje sie za kanal mailowy powinien byc dosc
    instotnym medium komunikacji banku internatowego.

    nie chciałbym się czepiać, ale:

    * Jeśli masz pytania: i...@i...pl
    * Jeśli chcesz zostać klientem: n...@i...pl

    masz wątpliwości -> adres nr 1
    otwierasz konto (chcesz żeby np do Ciebie oddzwonili w celu założenia
    konta) -> adres nr 2

  • 3. Data: 2006-08-11 18:54:58
    Od: "Zyga" <j...@w...pl>

> [...]
    >
    > masz wątpliwości -> adres nr 1
    > otwierasz konto (chcesz żeby np do Ciebie oddzwonili w celu założenia

    Przeciez własnie chodzi mi o to że te ich konta mailowe nie funkcjonują
    Dwukrotnie wysłałem zapytanie na n...@i...pl i dwukrotnie dostałem z
    serwera info ze wiadomośc usunieto przed przeczytaniem,

    --
    Zyga

  • 4. Data: 2006-08-12 00:01:56
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Zyga napisał(a):

    > Przeciez własnie chodzi mi o to że te ich konta mailowe nie funkcjonują
    > Dwukrotnie wysłałem zapytanie na n...@i...pl i dwukrotnie dostałem z
    serwera info ze wiadomośc usunieto przed przeczytaniem,

    Czytanie ze zrozumieniem ma przyszłość. Kilka cytatów:

    1.
    "Chciałem zasiegnac kilku informacji"

    2.
    "masz wątpliwości -> adres nr 1", "adres nr 1" = "i...@i...pl"
    "otwierasz konto (chcesz żeby np do Ciebie oddzwonili w celu założenia
    konta) -> adres nr 2", "adres nr 2" = "n...@i...pl"

    3.
    "Dwukrotnie wysłałem zapytanie na n...@i...pl"

    łopatologicznie: n...@i...pl służy do OTWIERANIA RACHUNKÓW i
    przesyłania takowych wniosków

    pytania zadajesz na i...@i...pl

  • 5. Data: 2006-08-12 09:14:48
    Od: mm <m...@m...com>

    Ja napisałem że jestem księdzem i odpowiedź dostałem w ciągu 20 minut.