-
1. Data: 2003-03-24 13:38:59
Temat: Inteligo i księgowania
Od: "macio" <m...@a...net>
Może ktoś wie w jakich godzinach dokonywane są obecnie księgowania
przychodzące i wychodzące w Inteligo.
Czy coś zmieniło się po przejęciu banku.
Z góry uprzedzam rady o zwrócenie się bezpośrednio do banku. Niestety (tak
było umnie) odpowiadają po ok. 4 dniach. Liczę, ze na grupie uzyskam
informację nieco :)wcześniej.
Pozdrowienia
macio
--
--- W Polsce nie ma 3 mln bezrobotnych. Jest po prostu
o 3 mln ludzi za dużo ---
-
2. Data: 2003-03-24 15:32:32
Temat: Re: Inteligo i księgowania
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "macio" <m...@a...net> napisał w wiadomości
news:b5n1s0$28en$1@foka.acn.pl...
> Może ktoś wie w jakich godzinach dokonywane są obecnie księgowania
> przychodzące i wychodzące w Inteligo.
> Czy coś zmieniło się po przejęciu banku.
> Z góry uprzedzam rady o zwrócenie się bezpośrednio do banku. Niestety (tak
> było umnie) odpowiadają po ok. 4 dniach. Liczę, ze na grupie uzyskam
> informację nieco :)wcześniej.
Telefony odberają po 4 dniach ???
http://inteligo.pl/pomoc/faq-przelewy.html
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782
-
3. Data: 2003-03-25 15:51:03
Temat: Re: Inteligo i księgowania
Od: "Marek Dul" <d...@k...net.pl>
Użytkownik Wojciech Nawara <n...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b5n8f9$c1c$...@n...onet.pl...
>
> Telefony odberają po 4 dniach ???
> http://inteligo.pl/pomoc/faq-przelewy.html
Telefonow nie odbieraja w ogole - probowalem trzy razy ostatnio, z
tego raz z komorki i myslalem, ze mnie trafi. Najpierw dlugasne
info o przejeciu przez PKO BP (jeszcze nie kliknalem, ze sie
zgadzam), pozniej drugie info o zmianie nr rachunku, nie da sie ich
chyba obejsc a potem ponad 15 min oczekiwania na polaczenie z
konsultantem i "przepraszamy, prosze czekac...". Powinienem ich
chyba pozwac o zwrot kosztow komorki ;-)
Na zapytanie mailowe tez nie odpowiadaja. Od kiedy przejal ich
PKOBP jakos obslugi jest dramatyczna.
Marek
-
4. Data: 2003-03-25 16:31:48
Temat: Re: Inteligo i księgowania
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Marek Dul" <d...@k...net.pl> napisał w wiadomości
news:b5ptvt$ng3$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Na zapytanie mailowe tez nie odpowiadaja. Od kiedy przejal ich
> PKOBP jakos obslugi jest dramatyczna.
Zgodzę się z tym, że na konsultanta czeka się dość długo...
Ale żeby lekceważyli zapytania mailowe - tego nie zauważyłem. Zawsze
oddwaniają / odpisują na moje emaile. Faktem jest, że sporo czasu mija, ale
maile są traktowane dośc poważnie...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782