  • 41. Data: 2005-06-02 10:50:36
    Temat: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Witajcie :)
    >
    > Właśnie sobie patrzę w historię rachunku i widzę, że pobrano mi 4,99
    > za prowadzenie konta. Nie bardzo tylko rozumiem dlaczego skoro saldo
    > rachunku jest cały czas wyższe niż 100 złotych
    >
    > Coś się zmieniło o czym nie wiem?

    A ja odmówiłem kurierowi podpisania umowy na konto w inteligo hehe. Do
    tego mam dwa zastrzeżenia:
    -dowód sprawdził poprzez sprawdzenie tylko jego numeru bez patrzenia na
    zdjęcie!!!!!!czyli teoretycznie mogłem mieć lewy dowód i poszło by
    gładko
    -kurier KŁAMAŁ że ta umowa nie zoobowiązuje do niczego, że dopiero jak
    wyrobię kartę, ale przeczytałem umowę spokojnie przy nim , bez
    pośpiechu który starał się narzucić i było jak wół malutkimi literkami
    wyraźnie napisane
    -dodatkowo za te 5 zł miesięcznie inteligo nie oferuje niczego
    szczególnego typu chociaż ubezpieczenie karty

    Więc Inteligo dla mnie to chłam i naciąganie. Może obsługa jest lepsza
    (ale nie wiem) w przypadku kiedy potrzeba dowody transakcji na papierze
    bo mbank zrobił z kolei tak: chciałem dwa papierki identyczne,
    przysłali jeden po drodze mówiąc że nie można anulować drugiego który
    okazał się zbyteczny dla mnie. W sumie przyszedł jeden i zapłaciłem za
    jeden ale nie dlatego że starałem się anulować ten drugi ,tylko z
    powodu niekompetencji.

    Adam

  • 42. Data: 2005-06-02 10:52:45
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > -dodatkowo za te 5 zł miesięcznie inteligo nie oferuje niczego
    > szczególnego typu chociaż ubezpieczenie karty

    Jakie 5 złotych? A jeżeli chodzi Ci o opłatę za konto, gdy miesięczne saldo
    jest niższe niż 100 zł, to powiedz łaskawie po co konto w banku komuś, kto
    ma problem z trzymaniem stówy przez miesiąc na koncie?

  • 43. Data: 2005-06-02 11:23:10
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    Glenn napisał(a):

    > Jakie 5 złotych? A jeżeli chodzi Ci o opłatę za konto, gdy miesięczne
    > saldo jest niższe niż 100 zł, to powiedz łaskawie po co konto w banku
    > komuś, kto ma problem z trzymaniem stówy przez miesiąc na koncie?

    Powtarzasz się jak zdarta płyta. Już ci odpowiedziełem dlaczego.

    Adam

  • 44. Data: 2005-06-02 11:23:21
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    szlovak wrote:

    > Powtarzasz się jak zdarta płyta. Już ci odpowiedziełem dlaczego.

    No to nie wypisuj głupot o 5 złotych. Bo po pierwsze zanim wypełnisz
    formularz w necie w celu założenia ROR warto poczytać sobie toip, a po
    drugie zakładanie konta w banku jeżeli nie masz pieniędzy nie ma sensu. I
    nie chodzi tu o to, czy ktoś ma pieniądze czy nie - to nie ma nic do rzeczy.
    Chodzi o to, że jak pieniędzy nie ma, to i konto nie jest potrzebne - no
    chyba że w formie "zabawki". A za zabawki sie płaci.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 45. Data: 2005-06-02 11:27:35
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    Slawek Kos napisał(a):
    > Ten pierwszy miesiac jest "dziwny" bo jest ponad 20 dni kiedy jeszcze nie
    > miales konta ale do arytmetyki sie one licza jakbys mial je z saldem 0,00zl.
    > Przy czym zaciekli interpretatorzy regulaminow twierdza, ze taki sposob
    > liczenia pierwszego miesiaca jest niezgodny z regulaminem Inteligo i mozna
    > to reklamowac. Byly tu opisywane przypadki skutecznych reklamacji.

    Reklamowałem.
    Niestety odrzucili.

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 46. Data: 2005-06-02 11:50:49
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > nie piszę głupot,

    Jakoś nie bardzo jesteś w stanie to uzasadnić :-)))

    >a dla ciebie *PLONK*

    Koniec argumentów ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 47. Data: 2005-06-02 11:52:57
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    Glenn napisał(a):

> [...]
    > ma nic do rzeczy. Chodzi o to, że jak pieniędzy nie ma, to i konto
    > nie jest potrzebne - no chyba że w formie "zabawki". A za zabawki sie

    nie piszę głupot, a dla ciebie *PLONK*

    Adam

  • 48. Data: 2005-06-02 14:18:14
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    szlovak napisał(a):

    > A ja odmówiłem kurierowi podpisania umowy na konto w inteligo hehe. Do
    > tego mam dwa zastrzeżenia:

    Skoro nie zapoznałeś się z ofertą przed złożeniem wniosku, to na cholerę
    go składałeś?

  • 49. Data: 2005-06-02 15:32:38
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to czwartek, 2 czerwca 2005 12:50, gdy szlovak napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> [...]
    > szczególnego typu chociaż ubezpieczenie karty
    >
    > Więc Inteligo dla mnie to chłam i naciąganie.

    Może nie aż tak, ale owszem, Inteligo jest niskiej klasy bankiem. Z kurierem
    też miałem duży problem kilka lat temu. To prości ludzie, kurierzy firmy
    spedycyjnej, a nie bankowcy. mBank o wiele sensowniej wybrał -- kontakt
    przez pocztę. Jest spokojnie czas na przeczytanie i odesłanie papierów.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 50. Data: 2005-06-02 15:33:58
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to czwartek, 2 czerwca 2005 12:52, gdy Glenn napisał(a) coś na
> [...]

    > saldo jest niższe niż 100 zł, to powiedz łaskawie po co konto w banku
    > komuś, kto ma problem z trzymaniem stówy przez miesiąc na koncie?

    Jak po co? Do przyjmowania pensji, robienia opłat i do wydawania pieniędzy.
    Dlaczego zamrażać 100zł? Zawsze to 100zł do wydania. Zauważ, że ROR nie
    jest do oszczędzania, ale do używania.