eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo : jest szansa na reklamację?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 1. Data: 2003-03-12 09:28:12
    Temat: Inteligo : jest szansa na reklamację?
    Od: LMB <N...@s...pl>

    Witam.

    Pytam u was, bo niestety prawa bankowego nie znam. W dniu dzisiejszym
    wspaniała firma Inteligo zmieniła zasady pobierania opłat nie informując
    mnie o tym. Podobno informacja jest na stronie WWW. Podstawą do
    obciążenia klienta jest cennik (który musi wisieć na widocznym miejscu -
    u nas tak jest), czy w takim razie bank może zmienić cennik bez
    poinformowania klienta? Czy mam co dwa dni wchodzić na stronę inteligo i
    sprawdzać czy coś się zmieniło?

    Czy jest w takiej sytuacji szansa na reklamację?


    LMB


    PS To nie pierwszy raz, kiedy jestem zaskoczony pomysłami Inteligo.
    Dobra platforma, ale stosują marketing w stylu amerykańskim - naciągnąć
    po cichu.


    --
    == Download SiteFinder and get Warez, MP3, Movies, etc. from IRC ==
    ============== http://www.sitefinder.pl =====================


  • 2. Data: 2003-03-12 09:34:47
    Temat: Re: Inteligo : jest szansa na reklamację?
    Od: m...@p...onet.pl

    > Witam.
    >
    > Pytam u was, bo niestety prawa bankowego nie znam. W dniu dzisiejszym
    > wspaniała firma Inteligo zmieniła zasady pobierania opłat nie informując
    > mnie o tym. Podobno informacja jest na stronie WWW. Podstawą do
    > obciążenia klienta jest cennik (który musi wisieć na widocznym miejscu -
    > u nas tak jest), czy w takim razie bank może zmienić cennik bez
    > poinformowania klienta? Czy mam co dwa dni wchodzić na stronę inteligo i
    > sprawdzać czy coś się zmieniło?
    >
    > Czy jest w takiej sytuacji szansa na reklamację?
    >
    >
    > LMB
    >
    >
    > PS To nie pierwszy raz, kiedy jestem zaskoczony pomysłami Inteligo.
    > Dobra platforma, ale stosują marketing w stylu amerykańskim - naciągnąć
    > po cichu.
    >

    I długo nie musieliśmy czekać! Są już pierwsi poszkodowani przez opłatę za
    wyciąganie z Euronetu.

    Dobrze, że nie wyrabiałem sobie ponownie karty. Choć może się skuszę na tą z
    sercem?

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 3. Data: 2003-03-12 09:39:17
    Temat: Re: Inteligo : jest szansa na reklamację?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "LMB"
    > Czy mam co dwa dni wchodzić na stronę inteligo i
    > sprawdzać czy coś się zmieniło?

    jakby to byl bank "marmurowy" to pytanie pewnie by brzmiało:
    "czy mam co dwa dni chodzic do banku i czytac tablice ogloszen"

    Nie przesadzajmy - łatwiej coś zobaczyć na www lub przeczytac na pbb
    *** blad ***


  • 4. Data: 2003-03-12 09:57:29
    Temat: Re: Inteligo : jest szansa na reklamację?
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik LMB napisał:
    > Witam.
    >
    > Pytam u was, bo niestety prawa bankowego nie znam. W dniu dzisiejszym
    > wspaniała firma Inteligo zmieniła zasady pobierania opłat nie informując
    > mnie o tym. Podobno informacja jest na stronie WWW. Podstawą do
    > obciążenia klienta jest cennik (który musi wisieć na widocznym miejscu -
    > u nas tak jest), czy w takim razie bank może zmienić cennik bez
    > poinformowania klienta? Czy mam co dwa dni wchodzić na stronę inteligo i
    > sprawdzać czy coś się zmieniło?
    >
    > Czy jest w takiej sytuacji szansa na reklamację?

    Niestety sadze, ze nie. Wlasnie pogrzebalem w regulaminie:

    Par. 60, ust. 2.
    Zmiana wysokości stawek opłat i prowizji może być dokonana przez Bank
    jednostronnie. Klient, który nie akceptuje nowej wysokości stawek opłat
    i prowizji, może dokonać wypowiedzenia Umowy.

    Par. 60, ust. 3.
    Klient może zapoznać się z aktualnie obowiązującymi opłatami i
    prowizjami pod adresem internetowym www.inteligo.pl oraz dzwoniąc pod
    numer telefonu 0801 121 121 lub 0800 121 121.

    Bartol


  • 5. Data: 2003-03-12 09:57:35
    Temat: Re: Re: Inteligo : jest szansa na reklamację?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)


    On Wed, Mar 12, 2003 at 10:57:29AM +0100, Bartol Partol wrote:

    >Niestety sadze, ze nie. Wlasnie pogrzebalem w regulaminie:
    >
    >Par. 60, ust. 2.
    >Zmiana wysokości stawek opłat i prowizji może być dokonana przez Bank
    >jednostronnie. Klient, który nie akceptuje nowej wysokości stawek opłat
    >i prowizji, może dokonać wypowiedzenia Umowy.

    A nie jest tak ze powinien na to miec jakies 30 dni?

    --

    --w
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki


  • 6. Data: 2003-03-12 10:09:05
    Temat: Re: Inteligo : jest szansa na reklamację?
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Wojtek Piecek napisał:
    >
    >> Niestety sadze, ze nie. Wlasnie pogrzebalem w regulaminie:
    >>
    >> Par. 60, ust. 2.
    >> Zmiana wysokości stawek opłat i prowizji może być dokonana przez Bank
    >> jednostronnie. Klient, który nie akceptuje nowej wysokości stawek
    >> opłat i prowizji, może dokonać wypowiedzenia Umowy.
    >
    > A nie jest tak ze powinien na to miec jakies 30 dni?

    Tego nie wiem.

    Bartol


  • 7. Data: 2003-03-12 10:42:07
    Temat: Re: Inteligo : jest szansa na reklamację?
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "LMB" <N...@s...pl> wrote in message
    news:3E6EFDAC.C4225FA1@sitefinder.pl...
    > Czy jest w takiej sytuacji szansa na reklamację?

    Myślę, że po ostatnich zmianach w TOiP pora (niestety!!!) dać sobie na dobre
    spokój z tym bankiem - i odżałować na koniec te 4,50.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski



  • 8. Data: 2003-03-12 11:11:18
    Temat: Re: Inteligo : jest szansa na reklamację?
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał

    > Myślę, że po ostatnich zmianach w TOiP pora (niestety!!!) dać sobie na dobre
    > spokój z tym bankiem - i odżałować na koniec te 4,50.

    A Woju pewnie sie teraz nabija z ludzi, bo od poczatku mówił ze tak bedzie ;))


  • 9. Data: 2003-03-12 13:35:56
    Temat: Re: Re: Inteligo : jest szansa na reklamację?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)


    On Wed, Mar 12, 2003 at 12:11:18PM +0100, Witek wrote:

    >A Woju pewnie sie teraz nabija z ludzi, bo od poczatku mówił ze tak bedzie ;))

    Nabija to za duzo powiedziane, ale raczej wspolczuje tym co sie
    rzucili na inteligo bo 'teraz bedzie tanio prawie wszedzie'. Fakt,
    siec bankomatow pkobp jest spora, ale ani nie taka rewelacyjna (kolo
    mnie najblizej jest pekaosa, wbk i chyba kb) ani nie taka wszedzie (i
    znow - na Helu jest tylko pbk ;-)).

    --

    --w
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki


  • 10. Data: 2003-03-12 18:46:44
    Temat: Re: Inteligo : jest szansa na reklamację?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości
    news:b4n05h$3uv$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Niestety sadze, ze nie. Wlasnie pogrzebalem w regulaminie:
    >
    > Par. 60, ust. 2.
    > Zmiana wysokości stawek opłat i prowizji może być dokonana przez Bank
    > jednostronnie. Klient, który nie akceptuje nowej wysokości stawek opłat
    > i prowizji, może dokonać wypowiedzenia Umowy.
    >
    > Par. 60, ust. 3.
    > Klient może zapoznać się z aktualnie obowiązującymi opłatami i
    > prowizjami pod adresem internetowym www.inteligo.pl oraz dzwoniąc pod
    > numer telefonu 0801 121 121 lub 0800 121 121.
    >

    IMHO takie zapisy w umowie sa dosc latwe do podwazenia. Kiedys PKO juz
    musialo sie wycofac z analogicznego zapisu ;).

    30 września 2002 Sygn. akt XVII Amc 47/01
    Nazwa i siedziba sądu, który wydał wyrok: Sąd Okręgowy w Warszawie - Sąd
    Antymonopolowy

    Oznaczenie stron oraz informacja o udziale w postępowaniu prokuratoralub
    organizacji społecznej: Powód: Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i
    Konsumentów; Pozwana: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. w
    Warszawie

    Postanowienie wzorca umowy uznane za niedozwolone: "PKO - bp podaje do
    wiadomości obowiązujące stawki prowizji i opłat przez wywieszenie w
    Oddziałach PKO - bp Taryfy oraz udostępnia Taryfę na życzenie posiadacza
    rachunku"

    data dokonania wpisu: wykreślenia wpisu 29 listopada 2002

    Uwagi: (wszelkie wpisy dodatkowe)


    Zaczynam zalowac, ze nie mam konta w Inteligo, ale moze uda mi sie poswiecic
    troche czasu i dla dobra ogolu zainteresowac odpowiedni urzad ;).

    Maciej

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1