eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - otwarcie rachunku
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2003-10-27 18:23:36
    Temat: Inteligo - otwarcie rachunku
    Od: "Agaska" <ganieszka[ciach]@[ciach]wp.pl>

    Pośpieszyłam się i wczoraj wysłałam wniosek o otwarcie rachunku Inteligo. A
    dziś doczytałam, że ciągle trwa ta promocja z rozdawaniem kasy za polecenie.
    Z banku jeszcze nie dzwonili.
    Czy da to się jeszcze odkręcić i mogę złozyć drugi wniosek z polecenia? Czy
    rzecz nie warta zachodu i dać sobie spokój?

    Pozdrawiam
    Agnieszka







  • 2. Data: 2003-10-27 18:25:10
    Temat: Re: Inteligo - otwarcie rachunku
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "Agaska" <ganieszka[ciach]@[ciach]wp.pl> napisał w wiadomości
    news:bnjnoa$8so$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Pośpieszyłam się i wczoraj wysłałam wniosek o otwarcie rachunku Inteligo.
    A
    > dziś doczytałam, że ciągle trwa ta promocja z rozdawaniem kasy za
    polecenie.
    > Z banku jeszcze nie dzwonili.
    > Czy da to się jeszcze odkręcić i mogę złozyć drugi wniosek z polecenia?
    Czy
    > rzecz nie warta zachodu i dać sobie spokój?

    przeciez zawsze mozna sprobowac - wysylajac 2-gi wniosek, kiedy bedzie ktos
    oddzwanial - zapytaj tylko jaki wniosek ma pytek na mysli - bo celowo
    zlozylas ich siedem
    :-)



  • 3. Data: 2003-10-28 05:55:07
    Temat: Re: Inteligo - otwarcie rachunku
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl>

    A ja czekam na otwarcie rachunku INTELIGO ponad 3 tygodnie.
    po wypełnieniu wniosku oddzwonili tego samego dnia, a po wysłaniu
    potrzebnych dokumentów pocztą tyle już czekam !

    Z.K.

    Użytkownik "Krab" <k...@p...of.pl> napisał w wiadomości
    news:bnjnus$9o6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Agaska" <ganieszka[ciach]@[ciach]wp.pl> napisał w wiadomości
    > news:bnjnoa$8so$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > > Pośpieszyłam się i wczoraj wysłałam wniosek o otwarcie rachunku
    Inteligo.
    > A
    > > dziś doczytałam, że ciągle trwa ta promocja z rozdawaniem kasy za
    > polecenie.
    > > Z banku jeszcze nie dzwonili.
    > > Czy da to się jeszcze odkręcić i mogę złozyć drugi wniosek z polecenia?
    > Czy
    > > rzecz nie warta zachodu i dać sobie spokój?
    >
    > przeciez zawsze mozna sprobowac - wysylajac 2-gi wniosek, kiedy bedzie
    ktos
    > oddzwanial - zapytaj tylko jaki wniosek ma pytek na mysli - bo celowo
    > zlozylas ich siedem
    > :-)
    >
    >



  • 4. Data: 2003-10-28 12:39:37
    Temat: Re: Inteligo - otwarcie rachunku
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>


    "Agaska" <ganieszka[ciach]@[ciach]wp.pl> wrote in message
    news:bnjnoa$8so$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Pośpieszyłam się i wczoraj wysłałam wniosek o otwarcie rachunku Inteligo.
    A
    > dziś doczytałam, że ciągle trwa ta promocja z rozdawaniem kasy za
    polecenie.
    > Z banku jeszcze nie dzwonili.
    > Czy da to się jeszcze odkręcić i mogę złozyć drugi wniosek z polecenia?
    Czy
    > rzecz nie warta zachodu i dać sobie spokój?

    Jeszcze nie masz umowy, jeszcze tak na dobrą sprawę nie sprawdzili,
    że Ty to Ty, więc spokojnie możesz zrezygnować z zakładania tego
    konta i założyć je w promocji. A czy rzecz warta zachodu?
    To zależy, ile dla Ciebie znaczy te 30 zł, które mogłabyś dostać
    (+30 zł dla Twojego znajomego/znajomej).

    Pozdrawiam,
    Artur


  • 5. Data: 2003-10-28 21:30:44
    Temat: Re: Inteligo - otwarcie rachunku
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Zygmunt Kałuża napisał:
    > A ja czekam na otwarcie rachunku INTELIGO ponad 3 tygodnie.
    > po wypełnieniu wniosku oddzwonili tego samego dnia, a po wysłaniu
    > potrzebnych dokumentów pocztą tyle już czekam !

    No bo to Poczta...

    K.


  • 6. Data: 2003-10-31 23:23:55
    Temat: Re: Inteligo - otwarcie rachunku
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    >Zygmunt Kałuża napisał:
    >> A ja czekam na otwarcie rachunku INTELIGO ponad 3 tygodnie.
    >> po wypełnieniu wniosku oddzwonili tego samego dnia, a po wysłaniu
    >> potrzebnych dokumentów pocztą tyle już czekam !
    >
    >No bo to Poczta...
    >
    >K.
    >
    Dokładnie tak jest, że to poczta jest winna całej sprawie. W tym kraju list
    priorytetowy z jednego duzego miasta do drugiego dużego miasta idzie cały
    tydzień i oczywiście nawet nie można go zareklamować! Skandal w biały dzień!
    sam to przezyłem na własnej skórze wysyłając pilny list priorytetem.
    Uzywam INTELIGO od poczatku istnienia banku i moge powiedzieć Ci, ze jak już
    skończy się bariera z pocztą to przyjazność użytkowania INTELIGO wynagrodzi Ci
    ten okres oczekiwania. Bank jest ok i nigdy mnie - przez ponad 2,5 roku - nie
    zawiódł! ja dostałem przesyłkę po 5 dniach od momentu rejestracji w sieci ale
    to było ponad 2 lata temu. Bank nie jest tutaj chyba winny. Pozdrawiam.
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1