eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - problem z emailamiInteligo - problem z emailami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Ankus" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo - problem z emailami
    Date: Wed, 4 Feb 2004 13:57:54 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 12
    Sender: a...@p...onet.pl@213.199.204.25
    Message-ID: <bvqq8f$ob5$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.199.204.25
    X-Trace: news.onet.pl 1075899471 24933 213.199.204.25 (4 Feb 2004 12:57:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Feb 2004 12:57:51 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:282929
    [ ukryj nagłówki ]

    Dostałem e-mailem z Inteligo wykaz operacji za miesiąc styczeń i mam
    problem, bo w żaden sposób nie mogę otworzyć ani e-maila, ani załącznika.
    Program Outlook Expres zawiesza się po naciśnięciu tytułu e-maila, a dotyczy
    to tylko e-maili z pieczęcią Inteligo, nawet tych starszych które już kiedyś
    otwierałem. Inne otwierają się bez problemu. Do tej pory z otwieraniem
    poczty od Inteligo nie miałem żadnego problemu. Pani po rozmowie
    telefonicznej powiedziała mi, że nie potrafi mi nic doradzić. Co mam zrobić
    w takiej sytuacji? Może ktoś pomoże mi rozwiązać ten problem.

    Andrzej Kusiński


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1