  • 11. Data: 2009-03-21 14:47:40
    Temat: Re: Inteligo przebija mBank ;-)
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Gadacz" <g...@1...pl> napisał w wiadomości
    news:gq2t9g$24li$1@opal.icpnet.pl...

    > przy saldzie miesieczntm 100zl

    Człowiek się pyta o ROR do konta oszczednosciowego i myślisz, że nie
    będzie tam miał 100zł?

    - 0,99zł
    - ale do PKO BP bezpłatne (w tym wielu sprzedawców na Allegro)
    - ale polecenie zapłaty darmowe

    > + 4.99 serwis sms o ile ktos potrzebuje
    > + 2-3zł za karte

    0,99zł/mc za kartę

    Sławek

  • 12. Data: 2009-03-21 14:52:18
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    I co ważne w ciągu kilku minut.
    JaC

    -----

  • 13. Data: 2009-03-21 15:40:23
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-03-21, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > I co ważne w ciągu kilku minut.

    Ale czemu nie odpowiadasz _POD_ ?
    To że _do_ pko bp, to jedna jenszość, ale nie napisałeś że _z_ pkobp
    (czyli z dowolnego okienka oddziału albo i agencji dowolnej w pcimiu
    dolnym) idą dość szybko wpłaty na konto (śmiem wątpić czy są to minuty,
    ostatnio były to godziny). I to jest plus gdy się "sprzedaje" coś na
    jakiś aukcjach etc...

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 14. Data: 2009-03-22 15:08:06
    Od: "koral80" <lisek101@WYTNIJ_TOgazeta.pl>

    w sumie trochę nie zgodne z tematem ale VolkswagenBank ma darmowe prowadzenie konta w
    tym wypłaty we wszystkich bankomatach w Polsce. Z podstawowych opłat tylko za
    polecenie zapłaty 1 zł.

    http://www.nagrodanabank.pl/linkform/generate/partne
    r/62/product/4