  • 1. Data: 2003-05-05 18:58:58
    Temat: Inteligo - reklama
    Od: "Marek Siembida" <s...@p...onet.pl>

    Od kilku dni 20 kB banner na stronie logowania mojego banku zachęca mnie
    do... chyba pozostania jego klientem! Tego nie da mi żaden inny bank.
    Jeszcze parę takich kreatywnych posunięć i pozostanę dla nich wspomnieniem.

    --
    Marek Siembida
    e-mail: s...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-05-05 19:59:24
    Temat: Re: Inteligo - reklama
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marek Siembida" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Od kilku dni 20 kB banner na stronie logowania mojego banku zachęca mnie
    > do... chyba pozostania jego klientem! Tego nie da mi żaden inny bank.

    Hehe, faktycznie! :) Na ten tok myślenia nie wpadłem. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 3. Data: 2003-05-06 07:47:51
    Od: "PiotrK" <piotrk@*antyspam*fr.pl>

    zgadzam sie w 100% :)) mam szybkie lacze, moze dlatego pominalem ten fakt
    ale uzasadnienie takiego bannera na stronie logowania jest trudne :))

  • 4. Data: 2003-05-06 08:43:25
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Marek Siembida wrote:
> [...]

    A propos reklamy... Czy ostatnia kampania Inteligo (billboardy)
    wyjątkowo działa mi na nerwy. Czy Wy też tak macie?

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-05-10 14:31:29
    Temat: Odp: Inteligo - reklama
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Piotr Grzegorz Skowronski <s...@S...PRECZgazeta.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:b97sha$1gs6$...@f...acn.pl...

    > A propos reklamy... Czy ostatnia kampania Inteligo (billboardy)
    > wyjątkowo działa mi na nerwy. Czy Wy też tak macie?

    Ja miałem dziwne odczucia gdy zobaczyłem niedawno w gazecie duży i długi
    obcas, a obok napis o wysokim oprocentowaniu ;-)...

  • 6. Data: 2003-05-10 16:43:22
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    corner wrote:
> [...]

    Mi najbardziej działają na nerwy "klapki (na oczach)".

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 7. Data: 2003-05-11 11:32:13
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    napisał w wiadomości news:b9la08$t2$1@foka.acn.pl...

    > Mi najbardziej działają na nerwy "klapki (na oczach)".

    To jest akurat prawda, ze jak nie ma konta to ma klapki. Jak zalozy to
    zaplaci tyle prowizji i oplat ze nawet na klapki go nie bedzie stac ;)

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 8. Data: 2003-05-11 19:08:08
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Piotr Grzegorz Skowronski <s...@S...PRECZgazeta.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:b9la08$t2$...@f...acn.pl...

    > Mi najbardziej działają na nerwy "klapki (na oczach)".

    Nie widziałem... W takiej dziurze jak u mnie nie ma billboardów, są tylko
    czasopisma, i to nie w kiosku, w prenumeracie (kiosku nie ma)...