  • 1. Data: 2004-10-15 08:38:18
    Temat: Inteligo - serwis SMS - pytanie
    Od: "Dudi" <d...@-...neostrada.pl>

    Czolem!

    Mam nastepujace pytanko do grupowiczow. W ktorym momencie dostane
    powiadomienie SMS:
    -w momencie zlecenia przelewu
    -w momencie gdy przelew ten faktycznie wyjdzie z rachunku
    -inny termin :)

    Chodzi mi o sytuacje, gdy zlecam np. przelew w piatek po poludniu. Na sesje
    Elixira sie juz nie zalapie i czy w zwiazku z tym dostane SMS jeszcze w
    piatek, czy dopiero w poniedzialek?

    Pozdrawiam
    Dudi

  • 2. Data: 2004-10-15 08:50:04
    Temat: Re: Inteligo - serwis SMS - pytanie
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    gdy faktycznie wyjdzie z banku

    --
    GideoN

    Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war

  • 3. Data: 2004-10-15 08:51:36
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    Użytkownik "GideoN" <z...@p...pl> napisał w wiadomości
    > gdy faktycznie wyjdzie z banku

    czyli de facto w poniedzialek ok 8.30 rano (przynajmniej ja tak ostatnio
    dostalem)

  • 4. Data: 2004-10-15 08:57:33
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    XxX wrote:

    > czyli de facto w poniedzialek ok 8.30 rano (przynajmniej ja tak ostatnio
    > dostalem)

    no w przypadku wyslania w piatek po poludniu to tak.

  • 5. Data: 2004-10-15 09:12:19
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Dudi" <d...@-...neostrada.pl> writes:

    > Chodzi mi o sytuacje, gdy zlecam np. przelew w piatek po poludniu.
    > Na sesje Elixira sie juz nie zalapie i czy w zwiazku z tym dostane
    > SMS jeszcze w piatek, czy dopiero w poniedzialek?

    Zacznijmy od tego, ze po poludniu w piatek nie zlecisz przelewu na
    piatek, tylko najwczesniej na poniedzialek.

    MJ

  • 6. Data: 2004-10-18 14:19:54
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    > no w przypadku wyslania w piatek po poludniu to tak.

    No o takim przypadku kolega 'Dudi' wspominal ;)