-
11. Data: 2004-02-15 21:00:40
Temat: Re: Inteligo - warto?
Od: SebCz <a...@a...pl>
> Z tego co wiem, wydanie nowej "zdrapki" nic nie kosztuje. Nawet nie
> musisz
> powiadamiać banku, że Ci się "wyczerpała". Bank od razu prześle Ci nową.
> Klientem "Inteligo" jestem od dwóch lat i nie mam powodów, by narzekać.
Potwierdzam. A człowiek, który też słucha Queen, nie kłamie ;)))
______
Pozdrowienia
SebCz
______
-
12. Data: 2004-02-15 21:05:52
Temat: Re: Inteligo - warto?
Od: Radek B <r...@f...inv.pl>
ktoś pisze:
>Jeszcze jedno. Te 1 zł za karte to rzeczywiście wszystko?
Jeśli nie będziesz robił przelewów to tak :) Dodatkowo tą kartą można
płacić w internecie.
Płatne jest otrzymywanie SMS'ów o każdej zmianie salda na rachunku
(przelewy, płatności kartą itp.) ale można z tego zrezygnować.
>Bo bywają takie
>opłaty jak generowanie zestawienia transakcji, lub przysyłanie wyciągów
>pocztą w innych bankach.
Wyciąg dostajesz (bezpłatnie) na e-mail.
--
mailto:r...@f...inv.pl
! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !
Nic tylko się pociąć czerstwą bułką
-
13. Data: 2004-02-15 22:04:53
Temat: Re: Inteligo - warto?
Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>
"ktoś" <f...@o...pl> writes:
> Tak sobie czytam te regulaminy i doszedłem do kruczka!
> Co prawda nie płaci się za prowadzenie konta ale... za kartę (99 groszy co
> miesiąc)
> Niech mnie ktoś poprawi jak się mylę.
Płacisz. Ale karty możesz nie mieć, jeśli nie jest Ci potrzebna.
-
14. Data: 2004-02-16 05:04:41
Temat: Re: Inteligo - warto?
Od: "Radek Lis" <s...@p...onet.pl>
"SebCz" <a...@a...pl> wrote
> > Z tego co wiem, wydanie nowej "zdrapki" nic nie kosztuje. Nawet nie
> > musisz
> > powiadamiać banku, że Ci się "wyczerpała". Bank od razu prześle Ci nową.
> > Klientem "Inteligo" jestem od dwóch lat i nie mam powodów, by narzekać.
>
> Potwierdzam. A człowiek, który też słucha Queen, nie kłamie ;)))
> Pozdrowienia
> SebCz
Dziękuję za miłe słowa. God Save The Queen!
Pozdrawiam serdecznie.
--
Radek Lis
http://www.steininger.republika.pl
http://www.queen.pl
s...@p...onet.pl
-
15. Data: 2004-02-16 06:43:30
Temat: Re: Inteligo - warto?
Od: "Franz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>
ktoś <f...@o...pl> napisał(a):
> Dzięki za szybkie odpowiedzi.
> Jeszcze jedno. Te 1 zł za karte to rzeczywiście wszystko?
Nie, jak zlozysz wniosek o przyznanie debetu i go dostaniesz to po 2-óch
miesiącach 'promocji' system zacznie kasować po 0.99 z tytułu udostępnienia
limitu debetowego, jak nie spłaciszz debetu w terminie to system skasuje 15
pln.
W sumie to wszystkie opłaty jakie się ponosi uzywając normalnie konto
Inteligo ;)
--
Franz
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
16. Data: 2004-02-16 11:50:53
Temat: Re: Inteligo - warto?
Od: Faraon <faraon@SPAM_PROTECTION.bocznica.org>
"ktoś" <f...@o...pl> wrote in news:c0ogef$svg$1@atlantis.news.tpi.pl:
> Proszę o opinie użytkowników kont Inteligo (tych zadowolonych i
> niezadowolonych)
Wbrew pozorom teraz (po przejeciu przez PKO) jest nawet lepiej :) Duza siec
darmowych bankomatow (bardzo blisko domu mam) i duza siec placowek
(agencje!!!) gdzie mozna dokonac darmowej wplaty. Czyli bank internetowy
skrzyzowany z marmurem... Moze nie korzystam z tego konta tak intensywnie
jak z mBankowego ale nie rzucilo mi sie na oczy nic szczegolnie
negatywnego...
--
Faraon
Z pracy. Sygnaturki z powodow sluzbowych niet.
-
17. Data: 2004-02-16 16:36:07
Temat: Re: Inteligo - warto?
Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>
Użytkownik "ktoś" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
news:c0ojls$gea$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Tak sobie czytam te regulaminy i doszedłem do kruczka!
> Co prawda nie płaci się za prowadzenie konta ale... za kartę (99 groszy co
> miesiąc)
To nie kruczek tylko oplata...;-)
I nie ukryta tylko umieszczona na 1-stronicowej TOiP...
Zawsze mozesz skorzystac z oferty banku, w ktorym za wydanie karty cie
skasuja 15zl i wtedy bedziesz zadowolony, ze nie musisz "bulic co
miesiac"...;-)
--
Pozdrowienia
--
Slawek Kos ---> s...@p...com
-
18. Data: 2004-02-16 23:15:08
Temat: Re: Inteligo - warto?
Od: "s10951" <s...@C...onet.pl>
Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
napisał w wiadomości news:c0ok09$p67$1@news.onet.pl...
> Jesli akceptujesz wydatki w zamian za wysoka jakosc obslugi - nie mogles
> lepiej trafic.
z ta wysoka jakoscia to bym polemizowal.
Zdarzaja sie wpadki
na moje mailowe zapytanie nie raczyl nikt odpowiedziec, ani mailowo ani
telefonicznie i moze to wypadek przy pracy, ale jednak wypadek...
Sebastian