  • 11. Data: 2004-02-15 21:00:40
    Temat: Re: Inteligo - warto?
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Z tego co wiem, wydanie nowej "zdrapki" nic nie kosztuje. Nawet nie
    > musisz
    > powiadamiać banku, że Ci się "wyczerpała". Bank od razu prześle Ci nową.
    > Klientem "Inteligo" jestem od dwóch lat i nie mam powodów, by narzekać.

    Potwierdzam. A człowiek, który też słucha Queen, nie kłamie ;)))

    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

  • 12. Data: 2004-02-15 21:05:52
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    ktoś pisze:
    >Jeszcze jedno. Te 1 zł za karte to rzeczywiście wszystko?

    Jeśli nie będziesz robił przelewów to tak :) Dodatkowo tą kartą można
    płacić w internecie.
    Płatne jest otrzymywanie SMS'ów o każdej zmianie salda na rachunku
    (przelewy, płatności kartą itp.) ale można z tego zrezygnować.

    >Bo bywają takie
    >opłaty jak generowanie zestawienia transakcji, lub przysyłanie wyciągów
    >pocztą w innych bankach.

    Wyciąg dostajesz (bezpłatnie) na e-mail.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 13. Data: 2004-02-15 22:04:53
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "ktoś" <f...@o...pl> writes:

    > Tak sobie czytam te regulaminy i doszedłem do kruczka!
    > Co prawda nie płaci się za prowadzenie konta ale... za kartę (99 groszy co
    > miesiąc)
    > Niech mnie ktoś poprawi jak się mylę.

    Płacisz. Ale karty możesz nie mieć, jeśli nie jest Ci potrzebna.

  • 14. Data: 2004-02-16 05:04:41
    Od: "Radek Lis" <s...@p...onet.pl>

    "SebCz" <a...@a...pl> wrote

    > Potwierdzam. A człowiek, który też słucha Queen, nie kłamie ;)))

    > Pozdrowienia
    > SebCz

    Dziękuję za miłe słowa. God Save The Queen!
    Pozdrawiam serdecznie.

    --
    Radek Lis
    http://www.steininger.republika.pl

  • 15. Data: 2004-02-16 06:43:30
    Od: "Franz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ktoś <f...@o...pl> napisał(a):

    > Dzięki za szybkie odpowiedzi.
    > Jeszcze jedno. Te 1 zł za karte to rzeczywiście wszystko?

    Nie, jak zlozysz wniosek o przyznanie debetu i go dostaniesz to po 2-óch
    miesiącach 'promocji' system zacznie kasować po 0.99 z tytułu udostępnienia
    limitu debetowego, jak nie spłaciszz debetu w terminie to system skasuje 15
    pln.
    W sumie to wszystkie opłaty jakie się ponosi uzywając normalnie konto
    Inteligo ;)

    --
    Franz

  • 16. Data: 2004-02-16 11:50:53
    Od: Faraon <faraon@SPAM_PROTECTION.bocznica.org>

    "ktoś" <f...@o...pl> wrote in news:c0ogef$svg$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Proszę o opinie użytkowników kont Inteligo (tych zadowolonych i
    > niezadowolonych)

    Wbrew pozorom teraz (po przejeciu przez PKO) jest nawet lepiej :) Duza siec
    darmowych bankomatow (bardzo blisko domu mam) i duza siec placowek
    (agencje!!!) gdzie mozna dokonac darmowej wplaty. Czyli bank internetowy
    skrzyzowany z marmurem... Moze nie korzystam z tego konta tak intensywnie
    jak z mBankowego ale nie rzucilo mi sie na oczy nic szczegolnie
    negatywnego...

    --
    Faraon
    Z pracy. Sygnaturki z powodow sluzbowych niet.

  • 17. Data: 2004-02-16 16:36:07
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "ktoś" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Tak sobie czytam te regulaminy i doszedłem do kruczka!
    > Co prawda nie płaci się za prowadzenie konta ale... za kartę (99 groszy co
    > miesiąc)

    To nie kruczek tylko oplata...;-)
    I nie ukryta tylko umieszczona na 1-stronicowej TOiP...
    Zawsze mozesz skorzystac z oferty banku, w ktorym za wydanie karty cie
    skasuja 15zl i wtedy bedziesz zadowolony, ze nie musisz "bulic co
    miesiac"...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 18. Data: 2004-02-16 23:15:08
    Od: "s10951" <s...@C...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:c0ok09$p67$1@news.onet.pl...
    > Jesli akceptujesz wydatki w zamian za wysoka jakosc obslugi - nie mogles
    > lepiej trafic.

    z ta wysoka jakoscia to bym polemizowal.
    Zdarzaja sie wpadki
    na moje mailowe zapytanie nie raczyl nikt odpowiedziec, ani mailowo ani
    telefonicznie i moze to wypadek przy pracy, ale jednak wypadek...

    Sebastian