-
1. Data: 2005-09-19 18:27:49
Temat: Inteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultanta
Od: "fff" <n...@w...pl>
Witam,
założyłem konto w Inteligo. Wniosek wypełniony przez internet, konsultantka
oddzwoniła, potwierdzić dane i z zapytaniem jaką chcę kartę czy z sercem,
czy bez. Pytam, jaka różnica - wyjaśniła, że jedna wspiera coś tam ;), ale
różnicy dla klienta nie ma, że za karty - za wydanie, jak i "prowadzenie"
karty się nie płaci. Oczywiście to jej błąd, albo niedoinformowanie..
Powtórzyła to 2 razy, bo na początku myślałem, że się niezrozumieliśmy.
Oczywiście opłata za kartę naliczana. Chciałbym udowodnić bankowi, że
wprowadził mnie w błąd. Podejrzewam., że rozmowy są nagrywane. Nie chodzi tu
o pieniądze, ale o racje i podejście do klienta.. Jakieś pomysły..?
Pozdrawiam
-
2. Data: 2005-09-19 18:34:25
Temat: Re: Inteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultanta
Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>
> założyłem konto w Inteligo. Wniosek wypełniony przez internet, konsultantka
> oddzwoniła, potwierdzić dane i z zapytaniem jaką chcę kartę czy z sercem,
> czy bez. Pytam, jaka różnica - wyjaśniła, że jedna wspiera coś tam ;), ale
> różnicy dla klienta nie ma ...
> Oczywiście to jej błąd, albo niedoinformowanie..
A to jest jakaś różnica w opłatach?
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
3. Data: 2005-09-20 08:00:01
Temat: Re: Inteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultanta
Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>
S.T. napisał(a):
>>założyłem konto w Inteligo. Wniosek wypełniony przez internet, konsultantka
>>oddzwoniła, potwierdzić dane i z zapytaniem jaką chcę kartę czy z sercem,
>>czy bez. Pytam, jaka różnica - wyjaśniła, że jedna wspiera coś tam ;), ale
>>różnicy dla klienta nie ma ...
>>Oczywiście to jej błąd, albo niedoinformowanie..
>
> A to jest jakaś różnica w opłatach?
OIDP to dla karty z sercem jest droższy serwis SMS.
Pozdrawiam!
-
4. Data: 2005-09-20 08:19:48
Temat: Re: Inteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultanta
Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>
> S.T. napisał(a):
>
> >>założyłem konto w Inteligo. Wniosek wypełniony przez internet,
konsultantka
> >>oddzwoniła, potwierdzić dane i z zapytaniem jaką chcę kartę czy z sercem,
> >>czy bez. Pytam, jaka różnica - wyjaśniła, że jedna wspiera coś tam ;), ale
> >>różnicy dla klienta nie ma ...
> >>Oczywiście to jej błąd, albo niedoinformowanie..
> >
> > A to jest jakaś różnica w opłatach?
>
> OIDP to dla karty z sercem jest droższy serwis SMS.
OIP to droższy jest 'serwis SMS z sercem',
ale jest to tylko inna, wzbogacona o powiadomienia na email,
wersja serwisu SMS i nie jest ona przypisana do karty z sercem.
> Pozdrawiam!
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl