  • 11. Data: 2005-11-15 13:51:21
    Temat: Re: Inteligo zdechlo
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Andrzej napisał(a):

    > No, jak ktoś intensywnie kupuje to nie ma wyjścia tylko mieć dwie karty
    > (z dwóch banków). Natomiast to co widziałem w sklepie gdy klient
    > otworzył portfel - sześć kart - to już zjawisko chorobliwe.

    No ale co teraz za problem miec szczesc kart? Kwestia jakie to sa karty...

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 12. Data: 2005-11-15 13:52:09
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Wstyd !!

    Nie dość, że codziennie mają przerwe konserwacyjną która potrafi potrwać
    dobre 3 godziny (bo dopiero po 3 w nocy wszystkie funkcje systemu są
    dostępne); to jeszcze im się coś sypie i to w środku dnia. Dobrze że rano
    przelewy porobiłem i mam dwie karty, a nawet 3 :-)

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 13. Data: 2005-11-15 14:02:53
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@o...pl> napisal(a):
> [...]
    > dostępne); to jeszcze im się coś sypie i to w środku dnia. Dobrze że rano
    > przelewy porobiłem i mam dwie karty, a nawet 3 :-)

    Ja regularnie nie umiem zapłacić VE Inteligo. Zaczyna mnie to
    denerwować.
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 14. Data: 2005-11-15 14:22:38
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    > No ale co teraz za problem miec szczesc kart? Kwestia jakie to sa karty...

    Jest praktycznie niemożliwe żeby pięć banków na raz miało awarię. I
    jeszcze do tego trzeba załatwiać przelewanie swoich pieniędzy na sześć
    kont, żeby każde było gotowe, i pamiętać sześć razy tyle numerów do biur
    obsługi.

  • 15. Data: 2005-11-15 14:44:37
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Już wstało i nawet pieniądze są na rachunku :-)

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 16. Data: 2005-11-15 14:46:39
    Temat: wstało.
    Od: elmer radi radisson <r...@s...wireland.org>

    --

    kochanka mikrofalowa.

  • 17. Data: 2005-11-15 14:51:10
    Od: Michal M <w...@...pl>

    kovalek wrote:
    > Już wstało i nawet pieniądze są na rachunku :-)

    u mnie tez - nawet kwota sie zgadza :-)

  • 18. Data: 2005-11-15 17:02:08
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Andrzej napisał(a):

> [...]
    > jeszcze do tego trzeba załatwiać przelewanie swoich pieniędzy na sześć
    > kont, żeby każde było gotowe, i pamiętać sześć razy tyle numerów do biur

    Ja mam np jakas kase na kazdym z trzech moich kont, wiec nie dziwi mnie,
    ze sa ludzie, ktorzy maja pieniadze i na szczesciu...

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 19. Data: 2005-11-15 17:46:25
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    gasper napisał(a):

    > Trwa przegląd techniczny systemów.

    A na SLIPach (przynajmniej tych z Agencji PKO piękny napis: "TRANSAKCJA
    ODRZUCONA - AWARIA DOSTAWCY KARTY". :D Tego się PiaRowcom nie udało
    zatuszować. :)

    Pozdrawiam!