  • 11. Data: 2009-08-04 19:28:14
    Temat: Re: Inzynier od kanałów nie lubi czytników
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    k...@w...pl w
    <news:fbeb2b76-46a9-42c2-a004-180b671ed3a8@e27g2000y
    qm.googlegroups.com>:

    > W wielu portalach i blogach, rss sa widoczne w pasku adresu
    > przegladarki, niezaleznie gdzie sie znajdujemy. klikniecie uruchamia
    > ich prenumerate.
    > Wg mni ejest to optymalne rozwiazanie.

    Czy tak było wcześniej na stronie NBP?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2009-08-04 22:25:10
    Od: "BG" <h...@s...org>

    W artykule news:h59l8l$209$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): SQLwysyn z adresu <s...@s...pl> napisał(a):

    > Szczekaj sobie sam psi synu, skoro tylko tak w domu rozmawiasz.

    Nie umiesz znaleźć informacji, ale winą za to oraz chamskimi wyzwiskami
    obrzucasz innych.
    Słoma z butów zawsze wyjdzie.
    Dobrze, że chociaż ksywę sobie trafnie dobrałeś.

  • 13. Data: 2009-08-04 22:29:13
    Od: "BG" <h...@s...org>

    W artykule news:h59jae$t1h$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): SQLwysyn z adresu <s...@s...pl> napisał(a):

    > Geniusz
    > Sławuś S., najwiekszy bankowiec wsród inżynierów czyszczenia
    > kanalizacji (i geniusz robiacy MBA w jeden rok bez chodzenia na
    > zajecia) stwierdzil jednak, ze taka usluga jest niepotrzebna.

    Jak prezesem tego samegu banku była specjalistka od prawa kanoniczego,
    która publicznie, a nawet w mediach chlubiła się tym, że to Duch Świety
    jej podpowiada jakie w banku podejmować decyzje, to wtedy cię to jakoś
    nie raziło.

  • 14. Data: 2009-08-04 22:32:34
    Od: "BG" <h...@s...org>

    W artykule news:h59liv$ik4$1@news.interia.pl,
    niejaki(a): Valdi.Pavlack z adresu <V...@P...NOspam.pl>
    napisał(a):

    > Nie w domu. On tak ze skrzypkiem na dachu rozmawia o finansach - psia
    > ich mać psuedo ekonomiści z PISdowskiego* nadania :)

    Następny "yntelygent", który za granicą sracze szorował, a teraz mu się
    wydaje, że dzięki temu wszystkie rozumy zjadł i może obrażać ludzi, u
    których mógłby co najwyżej za szofera robić.

  • 15. Data: 2009-08-04 22:43:35
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    BG pisze:
> [...]
    > obrzucasz innych.
    > Słoma z butów zawsze wyjdzie.
    > Dobrze, że chociaż ksywę sobie trafnie dobrałeś.

    On się kiedyś chwalil, że tego nicka ma z Kulem powiązanego.

    --
    animka

  • 16. Data: 2009-08-05 06:52:13
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 04 Aug 2009 18:55:57 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Czytelność. Po to wymyślono podstrony, by na głównej było tylko to, co
    > najważniejsze.
    >
    > Choć te feedy mogliby podpiąć jako alternatywny zasób.

    To się ze sobą nie kłóci. Na NBP.pl Firefox nie wykrywa żadnych RSS-ów.
    Ja już się nauczyłem i zawsze szukam takich rzeczy przez Google Readera
    -- bo już nie raz się zdziwiłem -- ale w sumie nie każdy korzysta z GR.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 17. Data: 2009-08-05 10:04:25
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "BG" news:h5acum$c5s$3@inews.gazeta.pl

    > Następny "yntelygent", który za granicą sracze szorował

    Widzę, że mogę się od ciebie dowiedzieć wielu interesujących rzeczy na swój
    temat :) Czy możesz mi jeszcze napisać czym się zajmował w trakcie swojej
    kariery zawodowej? Bo już wiem, że szorowałem kible. Było co jeszcze zanim
    doszedłem tu gdzie jestem teraz? A może to tylko zazdrość, która przemawia
    przez ciebie? ;)

    > a teraz mu się wydaje, że dzięki temu wszystkie rozumy zjadł i może
    obrażać ludzi, u
    > których mógłby co najwyżej za szofera robić.

    Skrzypek to twój ojciec, że tak się oburzasz? :)
    W sumie ci się nie dziwię - też by mnie szlak trafiał jak bym miał takiego
    ojca :)

  • 18. Data: 2009-08-05 10:05:13
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "BG" news:h5acul$c5s$1@inews.gazeta.pl

    > Słoma z butów zawsze wyjdzie.

    Odezwał się ten bez słomy z butów ;)

  • 19. Data: 2009-08-05 14:53:24
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > .
    >
    > Szukasz dziury w całym. Pokazano Ci link i udowodniono że nadal możesz je
    > ściągać , to teraz masz pretensje że nie są na głównej .

    Bo były na głównej. Teraz zostaly głęboko schowane. Bo niby dlaczego sa na
    stronie ARCHIWALNYCH kursów, skoro dotyczą AKTUALNYCH kursów dnia?
    Nie szukam dziury w calym, tylko sie wsciekam na pogorszenie uzytecznosci
    serwisu. Na stronie npb sa dziesiatki podstron. Ja mam zgadywac, gdzie
    jakis pisowski informatyk wymyslil feeder wsadzic??

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 20. Data: 2009-08-05 14:54:27
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "BG" <h...@s...org> napisał w wiadomości
    >W artykule news:h59l8l$209$1@news.onet.pl,

    > Nie umiesz znaleźć informacji,

    To se murwa szukaj w ciemno na dziesiatkach podstron nbp. Normalny webmaster
    daje info o rss na stronie głównej.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl