  • 11. Data: 2010-06-17 11:10:19
    Temat: Re: JKM zajmie 3 miejsce w wyborach
    Od: " do XXL" <t...@W...gazeta.pl>

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Oczywiście miało być w XXI wieku a nie w XIX w.
    >
    > p.s. Żeby było jasne to jest wiele słusznych i interesujących elementów w
    > programie UPR ale jako całość to jedna wielka mrzonka, niestety.

    według Ciebie to jest wolność słowa i ta Twoja demokracja agentów
    sprzedawczyków drapichrustów?

    http://www.youtube.com/watch?v=xOKuEC9zqGs

  • 12. Data: 2010-06-17 11:10:24
    Od: " do XXL" <t...@W...gazeta.pl>

  • 13. Data: 2010-06-17 11:56:31
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Rzeczowy, z pasją, od wielu lat wierny wartościom, które tak naprawdę są
    > każdemu bliskie. Wystarczy chwilę pomyśleć - dla każdego ważna jest
    > rodzina,
    > każdy chce wiedzieć na co pracuje i nikt nie chce płacić niewolniczych
    > podatków. A więc nic prostszego - wystarczy zagłosować na JKM :)

    Co do podatków to prezydent nie ma na nie żadnego wpływu.
    W sensie zmiany.

    Reszta to farmazony.
    Czyje wartości rodzinne są mu bliskie: moje, czy swoje?

    Pozdrawiam

    PS
    Dopóki nie zabredził, że przymus mundurków szkolnych to wolność, bo wolna
    droga w zmianie szkoły, to miałem o nim w miare normalną opinię.

  • 14. Data: 2010-06-17 13:38:55
    Od: "Ritchie " <t...@W...gazeta.pl>

    Zgadzam sie, ze Korwin to bardziej publicysta niz polityk, ale zaglosuje na
    niego w pierwszej turze w ramach protestu wobec pozostalych takich samych
    kandydatow. W tej kampanii zaden z kandydatow nie przedstawil zadnego
    programu - kazdy tylko mowi, ze trzeba dac i wyrownac. W gore. Dlatego
    zachecam w pierwszej turze do glosowania na Korwina. A w drugiej tradycyjnie
    na mniejsze zlo ;)

  • 15. Data: 2010-06-17 16:05:25
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup
    > Rzeczowy...

    Tak, zajmie trzecie ale w drugiej turze.

    JS

  • 16. Data: 2010-06-17 17:44:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 17 Jun 2010 08:11:23 +0000 (UTC), w <hvclbb$cke$1@inews.gazeta.pl>, " "
    <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(-a):

    > każdemu bliskie. Wystarczy chwilę pomyśleć - dla każdego ważna jest rodzina,
    > każdy chce wiedzieć na co pracuje i nikt nie chce płacić niewolniczych
    > podatków. A więc nic prostszego - wystarczy zagłosować na JKM :)

    Niech JKM wykaże się najpierw na stanowisku sołtysa, wójta czy burmistrza.
    A nawet prezydenta (miasta).

    Ciekawe czemu nie chce...

  • 17. Data: 2010-06-17 18:58:44
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik <

    > Ciekawe czemu nie chce...

    Bo byłby strajk stenotypistek.

  • 18. Data: 2010-06-17 19:07:59
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Robert <w...@w...pl> napisał(a):

    > Czytam to forum i potwórzę ponownie. Sądząc po Twoich postach, śmiem
    > stwierdzić, żeś łebski gość.
    > Czy Twoje kontry wynikają z jakiegoś przymusu czy jak?
    > Ktoś czyta Twoje posty i z nich rozlicza?

    Ależ masz refleks. Tu są zmiennicy. Znamy tu kilku śpiochów. Odezwą się
    wkrótce, np po wizycie w Polsce u dentysty.

    pozdrawiam
    kc

  • 19. Data: 2010-06-17 19:26:48
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Korwin ma sporą popularność wśród ludzi inteligentnych. To tłumaczy dlaczego
    na necie od zawsze był mocny w sondażach, ale w wiejskim spożywczaku lub
    skupie żywca wieprzowego nie znajdziesz ani jednego jego sympatyka.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 20. Data: 2010-06-17 19:30:04
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Ritchie " <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > programu - kazdy tylko mowi, ze trzeba dac i wyrownac. W gore. Dlatego
    > zachecam w pierwszej turze do glosowania na Korwina. A w drugiej

    Tylko że ja mam spore wątpliwości które zło jest mniejsze. :)
    Po wzroście, to będzie Kaczor.