  • 1. Data: 2006-01-12 20:23:34
    Temat: Ja już mam mętlik -kredyt hipoteczny na dokończenie domku.
    Od: Józef Ch Siuks <s...@p...fm>

    Szukam, szukam i jakoś tak dochodze do wniosku żem coraz głupszy.
    I naszął mnie myś że skorzytam z doradctwa bezpłatnego, Open Finance lub
    Ekspander ale może ktos ma podobną sytuację to udam sie do banku odrazu
    bez pośredników.
    Che dokńczyc dom i trzeba mi jakieś 200 000 PLN, dom jest w stanie
    surowym zamkniętym wartośc ok. 300 000 PLN (obecnie) do tego działka na
    którj stio dom jest wartości ok 300 000 PLN.
    Spłaty na raty malejące i dodatkowo co roku ok. 10 000 PLN ekstra na
    spłate iluś tam rat.
    Przy wykończeniu domku mogę się omsknąc o jakies 20 000 zł (podwyższenie
    kwoty kredytu)
    Jaki bank wybrać, a moze odrazu do pośrednika tylo którego ??
    Czekam na odpowiedź
    J.

  • 2. Data: 2006-01-14 22:25:50
    Od: "rzeka3m" <r...@w...pl>