  • 1. Data: 2011-10-10 07:27:21
    Temat: Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-10-10 09:19:08
    Temat: Re: Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    bez niego nikt by nie powiedział paru bolesnych słów prawdy

  • 3. Data: 2011-10-10 09:20:20
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    poza tym mamy do czynienia z tonięciem LSD, co uważam za dobry news w
    związku z powyższym

  • 4. Data: 2011-10-10 11:24:41
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Wynik wyborczy Ruchu Palikota na poziomie 10% poparcia trzeba docenić ale
    dobrego chleba raczej z tej mąki nie będzie.
    Wielu politologów i specjalistów od marketingu politycznego w Polsce określa
    J.Palikota jako "drugiego Leppera" w sensie szybkiej kariery politycznej,
    zdobycia ogromnej popularności na bazie......populistycznych haseł i obietnic
    bez pokrycia.

    Zainteresowanych odsyłam do wywiadu z premierem Tuskiem z ostatniego "Newsweek
    Polska". D.Tusk zapytany o szanse J.Palikota i jego dużą popularność
    odpowiedział, że Palikot jest dobry w happeningach politycznych ale realne
    rządzenie krajem nie ma nic wspólnego z urządzaniem happeningów.

  • 5. Data: 2011-10-10 11:32:00
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@n...pl>

    Skoro jesteś takim fanem palikota, to pewnie też lubujesz się w takich
    posłach czy tam posłankach:

    http://2.bp.blogspot.com/_4G7zZa0j1cY/TLutVaOQ5FI/AA
    AAAAAADpU/xR6XF_YVaHI/s1600/-70141_-_375.jpg

  • 6. Data: 2011-10-10 11:41:45
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpowiedział, że Palikot jest dobry w happeningach politycznych ale realne
    > rządzenie krajem nie ma nic wspólnego z urządzaniem happeningów.

    uwierał ich bo mówił otwarcie to, co niektórzy tylko myślą

  • 7. Data: 2011-10-10 11:42:46
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "DJ(Dominik)" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Skoro jesteś takim fanem palikota, to pewnie też lubujesz się w takich
    > posłach czy tam posłankach:
    >
    > http://2.bp.blogspot.com/_4G7zZa0j1cY/TLutVaOQ5FI/AA
    AAAAAADpU/xR6XF_YVaHI/s1600/-70141_-_375.jpg

    bardzo się w niej lubuję, a jeszcze bardziej w tej:

    http://www.youtube.com/watch?v=dExwqGqzCPA

  • 8. Data: 2011-10-10 11:49:19
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

> [...]
    AAAAAADpU/xR6XF_YVaHI/s1600/-70141_-
    _375.jpg

    > bardzo się w niej lubuję, a jeszcze bardziej w tej:

    Lepszy pijany niż transwestyta. Co może zrobić pijany? Najwyżej zbić kogoś
    autem. Transwestyta ma glisty w mózgu jest obleśny i zarazi tym nasze
    rumiane chrześcijańskie dzieci.

  • 9. Data: 2011-10-10 11:50:13
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    A tam, chrzanić Palikota, Palikot mało istotny. Ważne, że Jaro
    przegrał SZÓSTE wybory z rzędu, i pozostanie na stanowisku, żeby
    przegrywać dalej. :)

    --
    Maciej Bójko

  • 10. Data: 2011-10-10 12:01:10
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Osobiście lubię słuchać Palikota i chętnie oglądam dyskusje z jego udziałem.
    Jeszcze rok temu był całym sercem oddany PO i nagle stał się wielkim
    przeciwnikiem partii, która go wylansowała.
    Uważam go jednak głównie za celebrytę a nie poważnego i godnego zaufania polityka.