  • 1. Data: 2011-12-07 23:50:07
    Temat: Jaja ze spłatą KK VISA Classic w mbanku
    Od: "sandi" <s...@g...pop.pl>

    Mam tą kartę pare dobrych lat. Zawsze jak spłacałem 5zl, 1000zl czy 2 tys.
    to o tyle powiększał się dostępny limit (minus obciązenia z danego cyklu).
    Od tygodnia spłacam różne kwoty i nic, limit dalej ten sam. O co może
    chodzić?
    Czyli jest tak. Mam przyznany limit 8 tys. Wykorzystałem 7998. Dostępne 2zł.
    Spłacam 60 i dalej dostępne 2zł. Spłacam 40, dalej nic. Po 4 dniach spłacam
    100, dalej dostępne 2zł.
    O co tu może chodzić? Karta ważna do marca 2013.

  • 2. Data: 2011-12-08 04:50:02
    Temat: Re: Jaja ze spłatą KK VISA Classic w mbanku
    Od: "Anetka.Młoda" <a...@v...pl>

    >O co tu może chodzić? Karta ważna do marca 2013.

    limit wersyfikacyjny zrobili wstaly w cyklu misiencznym. Nawet jak dplacisz
    milo to i tak tylko 8000 da się autoryzowac

    Anetka z mbanku

  • 3. Data: 2011-12-08 04:56:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/7/2011 10:50 PM, Anetka.Młoda wrote:

    > limit wersyfikacyjny zrobili wstaly w cyklu misiencznym. Nawet jak dplacisz
    > milo to i tak tylko 8000 da się autoryzowac
    >
    > Anetka z mbanku

    anetka z mbanku.
    Co pijesz?

  • 4. Data: 2011-12-08 06:02:36
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2011-12-08 05:56, witek pisze:

    > anetka z mbanku.
    > Co pijesz?

    A sprawdzał ktoś, czy to nie Stokrotka? Choć pisze normalnie...

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 5. Data: 2011-12-08 07:07:29
    Od: " " <a...@g...pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > anetka z mbanku.
    > Co pijesz?

    Nie karm trola - przecież po ortorafii widać, że to kolina.

  • 6. Data: 2011-12-08 07:31:01
    Od: "peter" <p...@o...pl>

    >Nie karm trola - przecież po ortorafii widać, że to kolina.

    jak Ty to poznajesz?

    peter

  • 7. Data: 2011-12-08 08:46:50
    Od: " " <a...@g...pl>

    peter <p...@o...pl> napisał(a):

    > jak Ty to poznajesz?

    Np. po sepleniącym "cyklu misiencznym"

  • 8. Data: 2011-12-08 10:37:47
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2011-12-08 09:46, a...@g...pl pisze:

    > Np. po sepleniącym "cyklu misiencznym"

    ale wiesz, że peter to też kolina:D?

  • 9. Data: 2011-12-08 12:55:02
    Od: JotBe <j...@o...pl>

  • 10. Data: 2011-12-08 15:34:54
    Od: "peter" <p...@o...pl>

    jak skonfigurować czytnik by się tego dowidzieć?

    peter