  • 31. Data: 2008-01-19 00:39:42
    Temat: Re: Jak dlugo zaklada sie konto w Polbanku - wynik
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Sebastian" fmra3c$3jj$...@a...news.tpi.pl

    > No to już mogę podsumować swoje boje.
    > Uruchomiłem dostęp elektroniczny, 5 minut.
    > 2 wizyty, 50 minut = 2 konta, 1 VISA elektron.
    > Mam tylko podgląd sald, z nowym komputerem zakupiłem Viste :(
    > Za to ciekawostka, infolinia powiedziała: "pracujemy nad tym ale nie
    > wiadomo kiedy będzie Vista obsługiwana do tego czasu jest darmowy dostęp
    > przez telefon". Czyli później pewnie już nie.

    I przez telefon można coś przelać? Pytam, bo nie mogę wejść na stronę z IE,
    z FF nie mogę przelać, zaraz mają być w Polbanku jakieś problemy, a ja mam
    coś do przelania, aby spłacić kartę kredytową w Citi...

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 32. Data: 2008-01-19 15:27:53
    Od: "Kredytobiorca" <i...@k...com>

    Do jakich wy oddzialów chodzicie...

    u mnie założenie konta w POlbanku trwało ok 10 minut, do tego zrobienie
    karty i wydanie koperty z dostępem do bankowości internetowej kolejne 10
    minut.
    Łącznie 20 minut.

    A Wy zapewne poszliście, specjalnie czytaliście wszystkie dokumenty,
    regulaminy itp żeby trwało jak najdłużej, żebyście mogli popłakać nad tym
    wszystkim jak to zawsze robicie heheh

    pozdrawiam i polecam inne oddziały... a nie te w których zakładaliście
    konta.

  • 33. Data: 2008-01-25 08:55:35
    Od: Caldrith <k...@i...pEEl>

    tata, a Kredytobiorca <i...@k...com> powiedzial/a:

    > Do jakich wy oddzialów chodzicie...
    [szast prast]
    z takimi komentarzami ugryz sie w glowe...

    a chodzimy do takich, ktore mamy najblizej/pod reka!
    mnie kosztowalo to niewiele ponad godzine... a dlaczego? poniewaz
    automat do nanoszenia danych na pasek magnetyczny karty nie chcial
    zrobic tego poprawnie... Polbank to swietne oprocentowanie i taka sobie
    przyjemnosc z korzystania z konta, bo obsluga przemarna... i tyle, cos
    za cos!

    przypadek drugi: inny, drugi i ostatni oddzial w moim miescie, zmiana
    pinu do bankowosci internetowej - 0,5h dla wydania jednej koperty!
    a czemu - bo tak szybko dziala ich wspanialy system...

    > pozdrawiam i polecam inne oddziały... a nie te w których zakładaliście
    > konta.

    napisz, ktore, chetnie sie dowiem...

    --
    (~0-0~) /Caldrith! ~|~ 1045924 |