  • Data: 2005-05-05 13:53:42
    Temat: Jak kradnie CITIBANK!!!
    Od: "Alcatras" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ano tak:
    Przelewik wyslany w czwartek rano przed dlugim weekendem dofrunoł w srode
    wczoraj po południu!!! 6 dni!!!

    Niechlubny rekord , kasa przeszla do nich w czwartek napewno. Mieli w ciagu
    dnia 3 sesje elixirku i niezaksiegowali. Piatek dzien roboczy i tez nic.
    Poniedzialek tez , sroda rano i dalej nie ma. Interwencja ostry opierdol
    kierownika w oddziale i nagle kasa sie zjawia jak manna z nieba.
    A cala sprawa sie miala o kilka dni tych nedznych odsetek nawet na tym mnie
    zerzneli.

    Na szczescie to moja ostatnia przygod z Citizlodziajami.

    pozdrawiam