  • 11. Data: 2012-09-02 21:01:39
    Temat: Re: Jak najkorzystniej sprzedać dolarowy bilon?
    Od: j...@g...com

    W dniu sobota, 1 września 2012 18:26:42 UTC+2 użytkownik assembea napisał:
    > Mam trochę banknotów jednodolarowych, które chciałbym możliwie korzystnie sprzedać.
    Jak to zrobić? Pytam, bo zwykłe kantory odpadają - chcą potraktować tę walutę jako
    bilon i kupić je znacznie poniżej wartości. Gdzie udać się z walutą?

    zdecydowanie do kantoru :-) ONI robia na tym BIZNES - sprzedaja po duzo wiekszym
    kursie niz kurs dolara -wiec powinni wziac od Ciebie po normalnym kursie (nie bilonu)
    z poccalowaniem reki ;-)

  • 12. Data: 2012-09-03 02:27:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    assembea wrote:

    > Banknoty, głównie jednodolarowe.

    > Kilkadziesiąt. Za mało na biznes, za dużo, by dalej leżały i pokrywały się kurzem.
    ;-)

    ee, myslalem, ze masz tego przynajmniej ciezarowke.

    albo wplac na swoje konto w banku, chocby zlotowkowe,
    albo sprzedaj to w pierwszym z brzegu kantorze po tyle ile daja.
    Kombinowanie co z tym zrobic, bedzie cie wiecej kosztowac niz to w ogole
    jest warte. Zobacz kantor na jakims lotnisku. Oni moga byc zainteresowani.

  • 13. Data: 2012-09-03 23:04:23
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > Kombinowanie co z tym zrobic, bedzie cie wiecej kosztowac niz to w ogole
    > jest warte. Zobacz kantor na jakims lotnisku. Oni moga byc zainteresowani.

    W okresie wakacji to ludki lataja od kantoru do kantoru
    szukajac jednodolarowek na tzw. bakszysz ;)
    Zwlaszcza ci co juz wiedza, ze marny 1 zielony
    rzucony niedbale na hotelowe wyrko potrafi czasem czynic cuda ;P