  • 1. Data: 2014-12-01 18:16:44
    Temat: Jak najskuteczniej znalezc inwestorow?
    Od: PJ <p...@n...noname>

    Mam pomysl na strategie inwestycyjna, ktora chcialbym oferowac klientom
    w postaci ubezpieczeniowego funduszu kapitalowego (UFK). O ile moge sie
    dogadac z firma ubezpieczeniowa, zeby stworzyla mi taki UFK "na
    zamowienie", to juz gorzej ze znalezieniem inwestorow.

    Czy najlepsza sprzedaz zagwarantuje mi wspolpraca z doradcami
    finansowymi, czy lepiej postawic na promocje we wlasnym zakresie?

    Tak sie zastanawiam, w jaki sposob doradcom w kraju takim jak Polska,
    gdzie trudno o chetnych do zainwestowania oszczednosci, udaje sie w
    ogole sprzedac tego typu produkty w ilosci, ktora pokrywa koszty ich
    utworzenia?