  • 41. Data: 2003-02-28 11:11:52
    Temat: Re: Jak nie PKO SA to co?
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał

    > Eee tam... a gaz?

    No to gaz trzeci ;)

    > Poza tym pisale: trzeba o tym pamietac i na biezaco sie tym zajmowac.

    Przychodzi rachunek, wpisujesz z data przyszla i niczym sie nie trzeba zajmowac
    wiecej ;) Zajmuje to ok. 2 minuty ;)

    > Pomijam juz sytuacje, ze mnie nie ma w domu, przychodzi jakis rachunek i
    > .... "dupa blada" :(((

    Zanim wylacza, to przysylaja ponaglenie ;-))
    Zreszta niebawem IMHO juz wszyscy beda akceptowac PZ. A teraz sie szykuje STOEN
    i EPSA.

  • 42. Data: 2003-02-28 11:13:49
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał

    > Dla Ciebie beznadziejne, dla mnie najlepsze z aktualnie dostepnych - czytaj:
    > zadna rewelacja, ale nic innego, lepszego nie ma.

    Weź mnie nie rozśmieszaj ;-)))))))

  • 43. Data: 2003-02-28 11:23:46
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał

    > Trzeba wlaczyc komputer, polaczyc sie z Inetem (tu zakladam, ze dostep
    > bezproblemowy), wklepac, wylaczyc. No i zaplacic za polaczenie.

    LOL

    > Akurat. Poza tym nie widze wielkiej roznicy miedzy zleceniem stalym (w
    > PekaoSA) a PZ.

    PZ mozna odwolac w ciagu 30 dni ;P

  • 44. Data: 2003-02-28 11:27:30
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Nic ;)) Jak ktos lubi...

    Dlaczego zaraz lubi? Raczej brak alternatywy. Ja naprawde nie staram sie
    zastapic od dawna juz niestety niobecnego wodnika.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 45. Data: 2003-02-28 11:29:12
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał

    > Moze jakis przyklad?

    Na co ? Ze pekaosa ma IMHO najgorsza oferte z mozliwych ? No ale jak bierzesz
    pod uwage tylko humanoidalne-zlecenie, to ręcę opadaja ;-) Skoro jestes taki
    zadowolony z pekaosa, to miej sobie to konto i ciesz sie nim ;-)))

    EOT

  • 46. Data: 2003-02-28 11:32:20
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Wystarczy zdefiniowac dwa przelewy (woda i prad) i raz w miesiacu (raz na
    dwa
    > miesiace -prad) wpisac tylko kwote i date przyszla i po "klopocie" ;-))
    Reszte
    > przelewow pusic z automatu - zlecenie stale, PZ...

    Eee tam... a gaz?
> [...]

    za te
    > zlecenia- wiec pewnie w pekao bedzie podobnie.

    Wtedy GO TO Multi ;)

    > I dlatego dodatkowo korzystasz z mB ? ;-)))

    mBank -> dla sporadycznych przelewow, niezlego oprocentowania, dostepu przez
    I-net i niedawno jeszcze Euronetow.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 47. Data: 2003-02-28 12:15:05
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Weź mnie nie rozśmieszaj ;-)))))))

    Moze jakis przyklad?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 48. Data: 2003-02-28 12:18:53
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

  • 49. Data: 2003-02-28 13:32:14
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > LOL

    Dlaczego???

    > PZ mozna odwolac w ciagu 30 dni ;P

    Moglbym napisac LOL, ale ... widze, ze tonaca brzytwy... ;)

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 50. Data: 2003-02-28 13:38:27
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    taki
    > zadowolony z pekaosa, to miej sobie to konto i ciesz sie nim ;-)))

    Co to, argumentow braklo? ;)
    Przedstawilem swoje racje, w tym to, z jakich produktow bankowych korzystam.
    Pokaz mi lepsza oferte DLA MNIE.
    Poza tym, to ja reczne, kazdorazowe wklepywanie zlecen , jakie Ty uwazasz za
    lepsze, uznalbym za humanoidalne. Ja raz je zlecilem i na tym koniec.
    Prawdaz? ;)

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

    P.S. Nigdzie nie twierdze nawet, ze to dobry bank, bo ma sporo wad - w
    jednym z postow tez je wymienilem. Natomiast zlecenie stale jest naprawde b.
    wygodnym produktem. Kuniec.