  • 71. Data: 2003-03-03 11:01:21
    Temat: Re: Jak nie PKO SA to co?
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote in message
    news:b3vbvg$8r3$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tzn. co jest w tych 7PLN/mies., czego nie ma w mBanku?
    > Moze wplaty gotowkowe w kasie Multi?

    A to to oczywiście jest. Od tego są przecież oddziały :-) Masz szerszą
    ofertę produktową i mimo wszystko placówki (jak by co ;-).

    K. Kowalski

  • 72. Data: 2003-03-03 11:02:41
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > No wlasnie zaczynam to robic. IDEA potrafi obciazyc karte. A PLUS i TPSA
    > potrafia?

    AFAIK wszystkie komórki tak można. Co do TPSA - pozostaje Ci PZ.

    K. Kowalski

  • 73. Data: 2003-03-03 11:39:10
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Przenieś co możesz na PZ i stałe obciążenie karty płatniczej (np komórki)

    No wlasnie zaczynam to robic. IDEA potrafi obciazyc karte. A PLUS i TPSA
    potrafia?

    > i pogódź się z tym, że część faktur będziesz wkrótce musiał wklepać sam.
    > Naprawdę w Multi zrobisz to szybko i sprawnie - gdyż wybierasz tylko
    > definicję, podajesz kwotę i datę i to wszystko.

    Dzieki.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 74. Data: 2003-03-03 11:39:12
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Oo i to jest istotny argument. Ja mam dostęp do Internetu więc mi to rybka
    > ;-) ale jak ktoś ma się łączyć modemem to też musi oczywiście liczyć te
    > koszty.

    Proponuje wiec zawieszenie broni w temacie. ;)

    > Niemniej, wkrótce Ci zlikwidują te zlecenia w Pekao :-///

    Jak juz pisalem, najprawdopodobniej moja ofiara padnie Multi.

    a...@p...pl

  • 75. Data: 2003-03-03 11:39:14
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Przecież napisałem, że swoiste zlecenie w Pekao jest zaletą - i nie ma co
    > nad tym dyskutować.

    wczesniej twierdziles co innego ;)

    > Szkoda tylko, że jest to jedna z niewielu zalet (może
    > jeszcze duża sieć bankomatów).

    Zgoda.

    > Jak elektrownie i gazownie wprowadzą PZ to wogóle problem z głowy.
    > A ile wprowadzam opłaty? Prąd raz na pół roku - 6 przelewów.

    Tzn. "z gory" wiesz ile zaplacisz??? Skad?

    > To mi daje 70 sek/mies - IMHO warte jest to 6,50 różnicy :-)))

    Ty patrzysz na 6,50/mies., ja na wygode.
    Dodatkowo w moim przypadku, to nie bedzie 6,50, tylko mniej (koszty polaczen
    z Inetem - o ile akurat uda mi sie polaczyc;( ) Czas tez musze na to
    poswiecic (niewiele, ale jednak).

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

    P.S. Zgadzam sie, ze z Twojego punktu widzenia, usluga , o ktorej mowimy,
    nie ma wiekszego sensu. Jednak dla mnie za niewiele wyzsza oplate mam z
    glowy wszystkie rachunki.
    Chyba EOT, co? ;)

  • 76. Data: 2003-03-03 11:47:22
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

  • 77. Data: 2003-03-03 12:29:14
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Ja nigdy nie wiem kiedy ani na jaka kwote przyjdzie faktura (za gaz) -
    moze
    > i istnieje mozliwosc oplacenia z gory rachunkow, ale raczej nie
    skorzystam.

    ??? Przecież faktury przesyła zakład energetyczny! Wysyła mi faktury jakie
    mi wysyła i muszę je opłacać. Nie bardzo widzę gdzie tu jest miejsce na
    dowolność?

    K. Kowalski

  • 78. Data: 2003-03-03 12:30:58
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Tylko tyle?

    A czy ja napisałem, że tylko tyle? :-))) IMHO produkty są lepsze, obsługa
    jest lepsza, lepszy jest serwis transakcyjny, tańsze i atrakcyjniejsze są
    kredyty (korzystam).

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 79. Data: 2003-03-03 13:04:29
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Dosteje co pół roku fakturę gdzie mam wyrównanie za popzredni okres i
    > prognozę na kolejne 6 miesięcy. Razem to jest 6 przelewów (z datami
    > płatności coraz później co miesiąc).

    Ja nigdy nie wiem kiedy ani na jaka kwote przyjdzie faktura (za gaz) - moze
    i istnieje mozliwosc oplacenia z gory rachunkow, ale raczej nie skorzystam.

    > No nie - tu mnie rozwaliłeś ;-))) Pekao summa summarum nie jest wygodą
    :-)))
    > (dla mnie) Właśnie ceniąc wygodę zrezygnowałem już kilka lat temu z nich
    (na
    > rzecz handlo :-)

    No, skoro dla Ciebie klepanie po klawiaturze jest wygodne, gdy ja w tym
    czasie mam wolne ;))

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl