  • From: "bliippp" <b...@v...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak policzyć Grace Period?
    Date: Wed, 29 Dec 2010 14:39:59 +0100

    Sytuacja jest nastepująca:
    -karta VISA Classic mBank'u
    -limit 12 tys.
    -data cyklu rozliczeniowy 28.dzien miesiaca

    1. W dniu 28 grudnia mialem laczne zadluzenie 9 tys.
    2. W dniu 29 grudnia wybrałem opcje "spałata całkowita", z eKonta zniknęło
    8,2 tys. gdyż transakcje wykonane w dniach światecznych zostały na blokadach
    i zostały zaliczone w poczet nowego okresu rozliczeniowego
    3. W danych kartych winideje "zadluzenie całkowite - 0zł", środki dostępne
    8,2 tys.

    Pytania:

    1. W jaki sposób doprowadzić do całkowitej spłaty karty? Czy po prostu nie
    robić zadnych transakcji przed dniem rozliczenia tj. 28 kazdego miesiaca tak
    zeby nie było ich w "Blokadach" na nowy cykl rozliczeniowy?

    2. I teraz najważniejsze pytanie. Chciałem wyciagnąć z karty 29 grudnia 5
    tys. zl
    Jak tego dokonać żeby obowiązywał grace period przez 54 dni w sytuacji
    gdy mimo spłacenia całej karty w blokadach w dalszym ciągu mam blisko 800zl.
    Czy Grace Period bedzie obowiazywal tylko dla 5 tys. ktore chce wyplacic
    dzisiaj, czy za 54 dni od wyplaty mam oddac owe 5 tys i 800zl pochodzacych z
    blokad od transakcji wykonanych w poprzednim cyklu rozliczeniowym. Prosze o
    pomoc bo trochę się pogubiłem ze swoja KK ;)

    3. Czy Grace period obowiązuje przez 54 dni od daty wypłaty środków z karty
    bez względu na jej saldo w dniu wypłaty? Tzn czy żeby obowiązywał Grace
    Period, przed wypłatą saldo karty musi wynosić 0 czy możebyć -800, a na
    spłatę 5 tys. będę miał 54 dni od ich pobrania?