  • Data: 2007-02-09 08:26:49
    Temat: Jak rozumieć ten zapis? (wniosek o KK)
    Od: "GwynApNudd" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie - we wniosku o wydanie KK mBanku jest jeden zapis, który nie jest
    dla mnie jasny. Czy ktoś mógłby naświetlić mi, o co chodzi w poniższym
    fragmencie?

    "W przypadku wydania przez mBank KK wyrażam zgodę/nie wyrażam zgody na
    przetwarzanie i udostępnianie dotyczących mnie informacji, stanowiących
    tajemnicę bankową, przez mBank i BIK S.A., w celu oceny zdolności kredytowej
    i analizy ryzyka kredytowego, w zakresie przewidzianym w ustawie w Ustawie
    Prawo Bankowe, przez okres 5 lat od dnia wygaśnięcia zobowiązania [...]"

    Czyli co, jak wyrażę zgodę to mBank i inne banki, poprzez BIK będą mogły
    oprzeć się na mojej historii KK podczas analizy wniosków kredytowych, a
    jeżeli nie zgodzę się to nie będą miały takiej możliwość?

    Jakie mogą być jeszcze inne następstwa wyrażenie/nie wyrażenia zgody? I jak
    lepiej postąpić? :)

    --
    serdecznie pozdrawiam
    Gwyn