  • 1. Data: 2011-04-16 08:16:46
    Temat: Jak skorzystac z promocji getinu?
    Od: "pilusia" <p...@o...pl>

    pytam powaznie, maja teraz promocje do 17 kwietnia na lokate polroczna chyba
    4,8% netto.
    Jak mam skorzystac z tej promocji skoro oddzial jest w niedziele zamkniety,
    czy pozostaje mi jedynie zakladanie tej lokaty przez internet?
    Prosze o pomoc bo nie jestem biegly w tych sprawach
    Dodatkowo 3 dni temu skonczyla mi sie inna lokata w Getinie, ale nie mam tam
    konta, da sie to jakos wykonac bez wizyty w oddziale zeby pieniadze z
    poprzedniej lokaty przelozyc na ta nowa promocyjna?

  • 2. Data: 2011-04-16 08:33:02
    Temat: Re: Jak skorzystac z promocji getinu?
    Od: Andrzej Chabasiński <a...@g...com>

    Oferta jest z getinonline - do załatwienia tylko przez internet
    (www.getinonline.pl). Wniosek musi być złożony do jutra (chyba że
    przedłużą ofertę), na wpłatę jest czas 2 tygodnie.