  • 11. Data: 2002-12-12 16:02:05
    Temat: Re: Jak skutecznie zamknac konto ?
    Od: "Gall" <s...@o...pl>

    news:at9m9n$ndd$1@news.tpi.pl...
    > Niestety jest to wina systemu bankowego, a najczesciej glosy o takich
    > rachunkach zombie pojawiaja sie od klientow pekao sa -

    Potwierdzam. Właśnie dostałem jakieś marketingowe śmieci z pekao sa. Konto u
    nich zamknąłem półtora roku temu, a w tym co dostałem powołują się na jego
    numer.
    Pozdr.

  • 12. Data: 2002-12-12 17:03:35
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 12 Dec 2002 11:12:23 +0100,
    osoba podpisana: Kazimierz <k...@g...pl>
    napisała:
    > Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dla celow bankowych - tak, ale po zaknieciu konta, zerwaniu wszelkich umow
    > laczacych bank z klientem chyba nie ma juz zadnych celow bankowych, prawda?
    Bzdura.

    > Sa tylko marketingowe - zeby naklonic klienta do skorzystania z uslug.
    >
    > Kiedys czytalem o tym jak jakis bank wyslal gosciowi kartke swiateczna,
    > mimo, ze ten nie korzystal z uslug banku tylko staral sie o kredyt, ktorego
    > mu nie udzialono. Bank nie mial zadnego papierka, ze klient zgadza sie na
    > przetwarzanie i wykorzystywanie swoich danych i musial wyplacic
    > odszkodowanie.
    Wysłanie kartki to był właśnie cel marketingowy.
    KJ

    --
    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.

  • 13. Data: 2002-12-12 21:54:56
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

> [...]
    prawda?
    > Sa tylko marketingowe - zeby naklonic klienta do skorzystania z uslug.

    Nie do końca. Przez 5 lat (o ile dobrze pamiętam) bank ma _obowiązek_
    przechowywać dane dotyczące prowadzenia rachunku klienta.