  • 1. Data: 2006-03-01 10:25:07
    Temat: Jak strategia IKE/ARKA/27 lat ?
    Od: " MM" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tak mnie tknęło zainwestować i wpłacać miesięcznie kwotę 300 zł przez 27 lat
    sobie i żonie na IKE. Z uwagi na brak prowizji od wpłat i dobre wyniki
    wybrałem ARKĘ.
    Mam pytanie jaką strategię przyjąć :
    1) wrzucać wszystko na początku do akcyjnego, a potem sukcesywnie zmniejszać
    zaangażowanie w akcje co 5 lat w kierunku ochrony kapitału i obli.
    2) wrzucić wszystko do hybrydy zrównoważony ewent. dla spokoju stabilny i
    nie martwić się notowaniami, bo i tak górki i dołki zjedzą ewent. zysk z
    akcyjnego
    3) przyjąć inną strategię

    Pzdr.M