  • Data: 2011-01-19 16:02:36
    Temat: Jak to Open Finance przelewy wstrzymuje
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora

    Skończyły mi się dzisiaj lokaty na znaczącą kwotę. Przed 6 rano zleciłem
    przelew z konta OF do Meritum. Jest już po ostatniej sesji Elixiru, a na
    rachunku docelowym pustki...
    Co ciekawe, znów w OF problemy z odświeżeniem i do teraz widzę, że
    całość jest w blokadach, a dostępne saldo jest 0. Nie jestem nawet w
    stanie stwierdzić, czy to rzeczywiście jest przyblokowane w OF z
    jakiegoś im znanemu powodu czy "wyszło" (tzn. zostało zaksięgowane, że
    wyszło, ale w rzeczywistości przetrzymane).

    Gratulacje dla Getin Noble Banku, który musi przetrzymywać przelewy,
    żeby zarabiać. Następnym razem pamiętajcie, żeby doliczać jeden dzień
    licząc % na lokacie w OF/GB/IB.